تشدید رصد لحظه‌ای ناوگان‌ حمل‌ونقل برون‌شهری در شرایط بحران


تشدید رصد لحظه‌ای ناوگان‌ حمل‌ونقل برون‌شهری در شرایط بحران

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تشدید رصد لحظه‌ای ناوگان‌ حمل‌ونقل برون‌شهری در شرایط بحران تا پایان بارش‌ها خبر داد.

میثم قدمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی در خصوص وضعیت نامساعد جوی در روزهای ششم و هفتم اسفندماه به‌منظور از پیشگیری از سوانح جاده‌ای، اختلال در تردد و جلوگیری از خسارت به مسافران حمل‌ونقل عمومی در مسیرهای بین‌شهری، طی مکاتباتی با مدیران راهداری شهرستان‌ها تمام کارشناسان حمل‌ونقل مکلف به حضور در پایانه‌های مسافربری و رصد مستمر ناوگان تحت پوشش با هماهنگی پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی شده‌اند ضمن اینکه رصد آنلاین نیز توسط کارشناسان سامانه سپهتن استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین بنا به مصوبه ستاد مدیریت بحران سازمان راهداری از ابتدای امروز ششم اسفندماه ۹۸ تردد تریلر و اتوبوس در محور اصفهان- داران- الیگودرز تا پایان بارش‌ها ممنوع شده است و همچنین به دلیل احتمال بارش برف و شرایط بد جوی شرکت‌های حمل‌ونقل ملزم شده‌اند از اعزام ناوگان تحت پوشش بدون بررسی ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر چرخ خودداری کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان نیز محور خرم‌آباد- پل‌دختر را به دلیل مسائل ایمنی از ساعت ۱۸ روز دوشنبه پنجم اسفند مسدود نموده است و محورهای جایگزین این محور چولهول، دهلیج و پاعلم هستند.

قدمی اضافه کرد: مکاتبات لازم جهت اطلاع‌رسانی و اعلام محورهای دارای محدودیت ترافیکی با پلیس راه، شرکت‌ها، تشکل‌های صنفی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است و هماهنگ شده گشت‌های مشترک پلیس و راهداری نسبت به گشت زنی مستمر در محورهای فوق اقدام‌ کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق