تشدید رصد لحظه‌ای ناوگان‌ حمل‌ونقل برون‌شهری در شرایط بحران


تشدید رصد لحظه‌ای ناوگان‌ حمل‌ونقل برون‌شهری در شرایط بحران

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تشدید رصد لحظه‌ای ناوگان‌ حمل‌ونقل برون‌شهری در شرایط بحران تا پایان بارش‌ها خبر داد.

میثم قدمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی در خصوص وضعیت نامساعد جوی در روزهای ششم و هفتم اسفندماه به‌منظور از پیشگیری از سوانح جاده‌ای، اختلال در تردد و جلوگیری از خسارت به مسافران حمل‌ونقل عمومی در مسیرهای بین‌شهری، طی مکاتباتی با مدیران راهداری شهرستان‌ها تمام کارشناسان حمل‌ونقل مکلف به حضور در پایانه‌های مسافربری و رصد مستمر ناوگان تحت پوشش با هماهنگی پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی شده‌اند ضمن اینکه رصد آنلاین نیز توسط کارشناسان سامانه سپهتن استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین بنا به مصوبه ستاد مدیریت بحران سازمان راهداری از ابتدای امروز ششم اسفندماه ۹۸ تردد تریلر و اتوبوس در محور اصفهان- داران- الیگودرز تا پایان بارش‌ها ممنوع شده است و همچنین به دلیل احتمال بارش برف و شرایط بد جوی شرکت‌های حمل‌ونقل ملزم شده‌اند از اعزام ناوگان تحت پوشش بدون بررسی ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر چرخ خودداری کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان نیز محور خرم‌آباد- پل‌دختر را به دلیل مسائل ایمنی از ساعت ۱۸ روز دوشنبه پنجم اسفند مسدود نموده است و محورهای جایگزین این محور چولهول، دهلیج و پاعلم هستند.

قدمی اضافه کرد: مکاتبات لازم جهت اطلاع‌رسانی و اعلام محورهای دارای محدودیت ترافیکی با پلیس راه، شرکت‌ها، تشکل‌های صنفی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است و هماهنگ شده گشت‌های مشترک پلیس و راهداری نسبت به گشت زنی مستمر در محورهای فوق اقدام‌ کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...