مسئولان به مصوبات ستاد بحران عمل کنند/ معمولان سوخت ندارد


مسئولان به مصوبات ستاد بحران عمل کنند/ معمولان سوخت ندارد

امام جمعه خرم‌آباد گفت: جلسات ستاد بحران مصوباتی داشته که مردم انتظار دارند به آن‌ها عمل شود.

حجت‌الاسلام والمسلین احمدرضا شاهرخی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که لازم است مردم به هشدارها توجه کنند، اظهار کرد: تجربه سیل فروردین را داریم که امیدواریم تجربه مفیدی باشد و باعث شود خسارات کمتر شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر گاز معمولان قطع است و مردم انتظار دارند مسئولان به مصوبات خود در ستادهای مدیریت بحران عمل کنند.

شاهرخی عنوان کرد: در دو روز گذشته ستاد بحران تشکیل و بنا شده سوخت به معمولان برسد، که امام جمعه معمولان گفته هنوز سوخت نرسیده‌است بنابراین از مسئولان تلاشگر انتظار می‌رود سوخت را به معمولان برسانند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که بدلیل درست نشدن دیواره بتنی مزار شهدای معمولان در بخش‌هایی احتمال ریزش دارند، بیان کرد: ساخت دیواره ساحلی مدتی است که تعطیل شده و پل‌هایی که افتتاح شده‌اند در معرض آسیب هستند.

وی با اشاره به این‌که امام جمعه نورآباد اعلام نیاز برای چادر کردند، افزود: برخی از خانه‌ها در نورآباد به اندازه نیم متر آب وارد منازل شده و به نفربر برای انتقال مردم نیاز دارند.

شاهرخی افزود: امکانات شهرهای ما در حد معمولی است لذا انتظار داریم مسئولان، مدیران و استاندار از استان‌های معین کمک بگیرند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: در بیشتر شهرها روستاهای دورافتاده داریم که راه‌های آن‌ها قطع شده انتظار می‌رود ستاد بحران تشکیل شود و با شدت و قوت بیشتری کارها دنبال شود.

وی عنوان کرد: از نیروهای مردمی و جوانان انقلابی انتظار می‌رود با هماهنگی ستاد بحران به کمک مردمن سیل زده بشتابند و مردم صبر انقلابی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر