کشف انبار احتکار سه طبقه از اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده


کشف انبار احتکار سه طبقه از اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده

با دستور سلطانی،معاون دادستان مرکز استان قم، یک انبار غیر مجاز ماسک و مواد ضدّعفونی کننده در یک ساختمان سه طبقه مسکونی کشف و پلمپ گردید که دارای مقدار قابل توجّهی از این محصولات بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در روز اوّل اعلام مشاهده ویروس کرونا در قم، به دستور دادستان مرکز استان، اکیپی متشکّل از عوامل دادستانی و سازمان صنعت و معدن و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم و عوامل بسیج جهت نظارت بر توزیع عادلانه ملزومات بهداشتی و مبارزه با احتکار و گران فروشی تشکیل و به صورت شبانه روزی تا کنون مشغول خدمت بوده اند.

:نتیجه فعّالیّت این اکیپ کشف چندین انبار و واحد صنفی احتکار کننده و گران فروش بوده که ملزومات کشف شده در آنها مستقیما به بازار تزریق شده و قسمت عمده ای از ماسکها و مواد ضد عفونی کننده ارائه شده به بازار حاصل زحمات شبانه روزی همین اکیپ بوده است.

در همین راستا، امروز نیز با دستور سلطانی،معاون دادستان مرکز استان قم، یک انبار غیر مجاز ماسک و مواد ضدّعفونی کننده در یک ساختمان سه طبقه مسکونی کشف و پلمپ گردید که دارای مقدار قابل توجّهی از این محصولات بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!