مسابقات و اردوهای دو و میدانی به دلیل کرونا لغو شد


مسابقات و اردوهای دو و میدانی به دلیل کرونا لغو شد

بانک ورزش - سخنگوی سازمان تیم های ملی از لغو کلیه مسابقات و اردوهای داخلی دو و میدانی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران تا پایان اسفندماه...

بانک ورزش - سخنگوی سازمان تیم های ملی از لغو کلیه مسابقات و اردوهای داخلی دو و میدانی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران تا پایان اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از فدراسیون دو و میدانی، جلسه فوق العاده سازمان تیم های ملی در مورد تصمیم گیری برای ادامه برنامه های جاری برگزار و بر اساس آن کلیه مسابقات و اردوهای دوومیدانی تا پایان اسفندماه لغو شد.

حسین شایان، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در مورد تصمیمات این جلسه اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل وزارت‌ورزش و جوانان در مورد لغو اردوها، مسابقات داخلی و اعزام‌های غیر ضروری تیم‌های منتخب به رقابت‌ها و اردوهای خارجی و با توجه به ارائه گزارش دکتر اشکان اردیبهشت،مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون در مورد ویروس کرونا ، تمامی مسابقات داخلی و رکوردگیری‌ها تا پایان اسفندماه امسال لغو شد.

او افزود: در همین راستا مقرر شد خوابگاه و سالن بدنسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب تا اطلاع ثانوی تعطیل شود و کلیه تمرینات ملی پوشان و منتخبین در استان های مربوطه ادامه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...