تهیه مواد لازم و تجهیزات حفاظت شخصی مهم ترین نیاز پرسنل درمانی منطقه است


تهیه مواد لازم و تجهیزات حفاظت شخصی مهم ترین نیاز پرسنل درمانی منطقه است

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا ویروس اروند گفت: در حال حاضر تهیه مواد و تجهیزات حفاظت شخصی مهم ترین بخش از نیاز پرسنل درمانی منطقه آزاد اروند در مقابله با موارد احتمالی کرونا ویروس است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عصر امروز با حضور اسمعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، شکراله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مقام های مسوول در منطقه، نخستین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این جلسه با تشخیص مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، شکر الله سلمان زاده را به عنوان فرمانده ستاد مبارزه با کرونا ویروس منطقه آزاد اروند تعیین نمود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و فرمانده ستاد مبارزه با کرونا ویروس اروند در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر تهیه مواد و تجهیزات حفاظت شخصی مهم ترین بخش از نیاز پرسنل درمانی منطقه آزاد اروند در مقابله با موارد احتمالی کرونا ویروس است.

سلمان زاده گفت: درست است که تا این لحظه هیچ مورد قطعی از بیمار مبتلا به ویروس کرونا در منطقه شناسایی نشده است، اما با پیشروی آن در سطح کشور باید از الان همه تدابیر لازم را در دستور کار خود قرار دهیم.

او با بیان اینکه بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان معین برای پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تلاش می شود که با تخلیه بخشی از این بیمارستان و ارجاع بیماران غیر کرونایی به دیگر بیمارستان های منطقه، بیشترین فضای را برای پذیرش موارد احتمالی درگیر ویروس در روزهای آینده اختصاص دهیم.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا ویروس اروند در پایان تصریح کرد: اطلاع رسانی در ابعاد وسیع و نکات پیش گیرانه از جمله مباحثی است که باید بیش از هر چیز به منظور بالا بردن بهداشت و آگاهی عمومی بر آن تکیه کنیم.

لازم به ذکر است که لغو ورود کاروان راهیان نور، برنامه های ورزشی، مذهبی، همایش ها و ماموریت های اداری از دیگر موارد مهمی بود که در این نشست بر آن تاکید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت