برای مقابله با ویروس کرونا نیاز به عزم ملی برای اطلاع‌رسانی دقیق است


برای مقابله با ویروس کرونا نیاز به عزم ملی برای اطلاع‌رسانی دقیق است

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موظف هستند تمامی‌ مراکز و خودورهای حمل و نقل عمومی را به صورت مستمر ضدعفونی کنند.

مهرداد ستوده ظهر با تاکید بر توجه به اطلاع‌رسانی دقیق برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مشکلی که روزهای اخیر گریبانگر برخی نقاط کشور شده بحث شیوع ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با این ویروس نیاز به عزم ملی برای اطلاع رسانی دقیق است، افزود: پیرو مصوبه مدیریت بحران استان بوشهر شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر موظف هستند نهایت همکاری را با استفاده از تمام ظرفیت‌ها با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام دهند.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر ضدعفونی مراکز عمومی شهرها و روستاها به صورت مستمر و مرتب خاطر نشان کرد: شهرداری‌های استان بوشهر موظف هستند ناوگان عمومی حمل و نقل را به صورت مداوم ضدعفونی کنند.

ستوده از تشکیل تیم بازرسی حوزه عمرانی استاندار بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تشکیل تیم بازرسی حوزه عمرانی استانداری بوشهر تمام عرصه‌ها مرتب رصد می‌شود و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی دقیق، رعایت بهداشت فردی و با همکاری مردم استان بوشهر ان‌شالله این مشکل پشت سر گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از مبادی‌های ورودی استان بوشهر فرودگاه‌ها هستند که پیرو مصوبه مدیریت بحران، به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ماموریت داده شد تیم بازرسی و بهداشتی را در فرودگاه‌های استان بوشهر مستقر کند و مسافرانی که از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شوند مورد چک و بازرسی قرار گیرند تا احیانا اگر مسافر و یا گردشگری دچار مشکلی باشد بتوان آنرا شناسایی کرد تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه