سرمربی شهرخودرو: عده ای بسیج شده اند تیم ما را زمین بزنند


درحالی که روز گذشته حکم سنگینی از سوی کمیته تعیین وضعیت علیه تیم شهر خودرو اعلام شد با سرمربی این تیم به گفت‌وگو نشستیم تا درباره این موضوع نظر وی را بدانیم نوشته سرمربی شهرخودرو: عده ای بسیج شده اند تیم ما را زمین بزنند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی شهرخودرو: عده ای بسیج شده اند تیم ما را زمین بزنند

مجتبی سرآسیایی : چرا همه اتفاقات قبل از بازیهای حساس ما رخ می دهد؟
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۵
سرمربی شهرخودرو: عده ای بسیج شده اند تیم ما را زمین بزنند

درحالی که روز گذشته حکم سنگینی از سوی کمیته تعیین وضعیت علیه تیم شهر خودرو اعلام شد با سرمربی این تیم به گفت‌وگو نشستیم تا درباره این موضوع نظر وی را بدانیم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی سرآسیایی با اشاره به حکم کمیته تعیین وضعیت گفت:

نمی دانیم این چه وضعیتی است که بر فوتبال ما حاکم است. هر چقدر از حواشی می خواهیم فاصله بگیریم موفق نمی شویم و گویا عده ای بسیج شده اند تا تیم ما را زمین بزنند.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد:

قبل از اینکه با جعفری و سرلک قرار داد ببندیم از سازمان لیگ استعلام گرفتیم که آیا فسخ قرار داد آنها درست است یا خیر که اتفاقا به ما اعلام شد درست است و مشکلی برای عقد قرارداد با آنها وجود ندارد. نمی دانم به یکباره چه اتفاقی افتاده است که حکمی یک طرفه برای ما صادر می کنند. حکمی که علیه ما صادر شد تنها یک رای حقوقی نیست و قطعاً مسائل پنهان زیادی در آن وجود دارد.

سرمربی شهر خودرو گفت:

از کجا باید بکشیم!؟از Afc و تصمیم ناعادلانه و ناجوانمردانه در برگزاری بازیهای لیگ قهرمانان آسیا یا از برنامه ریزی فشرده مسابقات و کرونا و… و یا از حکم عجیب و غریب کمیته تعیین وضعیت!؟

مجتبی سرآسیایی ادامه داد:

سازمان لیگ طی اطلاعیه ای بعد از بازی با شاهین بوشهر اعلام کرد که این دو بازیکن قراردادشان با شهرخودرو مشکلی ندارد حالا چه طور می شود که کمیته تعیین وضعیت چنین حکمی می دهد؟ چطور میشود که چند پرونده مشابه و حتی خیلی سنگین تر به راحتی مصالحه میشود و آب از آب تکان نمیخورد اما قبل از مهم ترین بازی ما با تیم پایتخت عجیب ترین و سنگین ترین رای فوتبال ایران صادر می شود؟ قرارداد این دو بازیکن‌ بعد از رویت فسخ نامه ای که مهر سازمان و فدراسیون داره منعقد شده است و حالا باشگاه باید جوابگوی چه مسئله ای باشد؟

سرمربی شهرخودرو به حرف های این گونه داد:

تیم ما یک تیم خصوصی است، حمیداوی با وجود مشکلات اقتصادی یک تنه پای این تیم ایستاده است و موفق شده تیمی خوب را برای هواداران و‌ مردم مشهد راه اندازی کند. همه جا وقتی یک نفر از جیب شخصی اش برای ورزش کمک می کند تحسینش می کنند اما در فوتبال ما گویا برعکس است و می خواهند او را نا امید کنند.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد:

قطعا باشگاه در خصوص این حکم اعتراض می کند اما مانده ایم چرا همه اتفاقات قبل از بازی های حساس ما رخ می دهد و این بار درست قبل از بازی با پرسپولیس! از همه مهمتر اینکه چطور میشود در پرونده ای به این مهمی و رای به این سنگینی به وجود می آید اما ما دعوت به جلسه نشدیم. نامه و ابلاغ دعوت باشگاه به جلسه ی دادرسی کجاست!؟

وی ادامه داد:

همه هواداران و مردم مشهد از این ظلم آشکار به تیم شهرشان ناراحت هستند و اعتراض دارند. ما نماینده ایران در آسیا هم هستیم ولی کسی به دنبال این چیزها نیست و فقط می خواهند ما را به حاشیه ببرند.

مجتبی سرآسیایی در پایان گفت:

مسئولین استان خراسان رضوی حالا باید بیایند پای کار تیم شهرشان. ما هم توقع داریم که همه پیگیر باشند تا حق تیم ما ضایع نگردد . شرایط خیلی سخت است و باشگاه و حمیداوی نمی توانند همه مشکلات را به تنهایی حل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا