واکنش پزشک تیم استقلال به تعطیل نشدن لیگ برتر


واکنش پزشک تیم استقلال به تعطیل نشدن لیگ برتر

کاوه ستوده گفت: همواره هواداران زیادی در فرودگاه‌ها برای استقبال و یا حمایت تیم استقلال حاضر می‌شوند و این موضوع باعث انتقال کرونا می‌شود. نوشته واکنش پزشک تیم استقلال به تعطیل نشدن لیگ برتر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش پزشک تیم استقلال به تعطیل نشدن لیگ برتر

کاوه ستوده: مگر کرونا به بازیکنان منتقل نمی‌شود؟
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۰
واکنش پزشک تیم استقلال به تعطیل نشدن لیگ برتر

کاوه ستوده گفت: همواره هواداران زیادی در فرودگاه‌ها برای استقبال و یا حمایت تیم استقلال حاضر می‌شوند و این موضوع باعث انتقال کرونا می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال درباره شیوع ویروس کرونا گفت:

ویروس کرونا باعث التهاب در جامعه شده است. با توجه به شیوع بالای این ویروس و انتقال سریع آن به دیگر افراد، آیا فقط بدون تماشاگر بودن بازی‌ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری کفایت می‌کند؟ آیا می‌توان جلوی ویروس را در بین مسافران فرودگاه‌ها گرفت؟ همواره هواداران زیادی هم در فرودگاه‌ها برای استقبال و یا حمایت تیم حاضر می‌شوند و گا‌ها دوست دارند با بازیکنان محبوب خود عکس بگیرند.

او افزود:

فراموش نکنیم که هواداران همواره در شهر‌های مختلف برای حمایت در مقابل هتل تیم حضور پیدا می‌کنند. آیا فقط نبود چند هزار هوادار در استادیوم‌ها کافی است؟ آیا عوامل اجرایی نمی‌توانند ناقل ویروس باشند؟ یا حتی از طریق برگزاری بازی آیا امکان ندارد که این افراد درگیر بیماری شوند؟

پزشک تیم استقلال با اشاره به اظهارات اخیر سرمربی این تیم، گفت:

همانطور که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت، آیا حتما باید اتفاقی بیافتد که بازی‌ها برگزار نشود؟ اگر خدایی نکرده همین رفت و آمد‌ها باعث انتقال ویروس به هواداران، عوامل اجرایی و بازیکنان شود، چه کسی جوابگو خواهد بود؟

او اضافه کرد:

چند سال قبل که تیم استقلال برای یک بازی جام حذفی راهی سیرجان شد، هواداران استقلال در این شهر استقبال گرم و پرشوری داشتند، به شکلی که حتی ورود و خروج از هتل محل اقامت به راحتی میسر نبود. این حضور پرشور اگر تکرار شود، آیا امکان انتقال بین این عزیزان را فراهم نمی‌کند؟

ستوده در پایان گفت:

لیگ چین مدت‌ها است که تعطیل شده و لیگ ایتالیا هم با وجود آمار کم بیماران تعطیل شده است. ما به نوبه خودمان نمی‌توانیم کاری کنیم، اما نگرانی خود را اعلام می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی