فشارها و سختی‌ها مردم ایران را زنده و پویاتر می‌کند


فشارها و سختی‌ها مردم ایران را زنده و پویاتر می‌کند

زنجان - ایرنا - معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مردم ایران نشان داده‌اند که با سختی‌ها و فشارها پویاتر، زنده‌تر و فعال‌تر شده‌اند و اکنون نیز به دنیا ثابت می‌کنند که کمبودها ما را ضعیف نمی‌کند.

زهرا اربابی شامگاه سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان و جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان افزود: یک سیستم ‌و دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند موجب رشد و بالندگی شود، بلکه این مهم نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان در دستگاه های اجرایی است.
وی اظهارداشت: با توجه به سند توسعه استان و نسبت به نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت هایی که وجود دارد منابع مالی محدود باید به نحوی مدیریت موثر و کارآمد انجام شود تا از این تنگناهایی که ناخواسته بر ما تحمیل شده حداکثر بهره وری را داشته باشیم.
معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این مهم نیازمند مدیریت در کنار علم، دانش، هنر و شناخت است، همه این موارد کمک می کند تا از این شرایط سخت و دشوار با سربلندی بیرون بیاییم.
اربابی یادآوری کرد: تاکنون نشان دادیم با سختی ها و فشارها پویاتر، زنده تر و فعال‌تر می شویم و به دنیا ثابت می کنیم کمبودها ما را ضعیف تر نمی کند بلکه موجب خلاقیت شده تا بتوانیم در چنین شرایطی راهکارهای نو و خلاقانه را پیدا کرده و کشور را توسعه دهیم و وابستگی نیز محدودتر و کمتر شود.
اربابی ابراز امیدواری کرد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان زنجان بتواند با دانش روز مدیریت شود و با تعامل و همراهی همه دستگاه های اجرایی سیاست های استان را پیش ببرند.
وی ادامه داد: به حتم با هماهنگی با مدیریت عالی استان به نحو مطلوبی می توانیم برنامه های سازمان را به نتیجه مثبت برسانیم، در غیر این صورت به عنوان یک سیستم دچار نقص می شویم و این مهم در عملکرد تک تک اجزا خود را نشان می دهد.
معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: باید از همه ظرفیت ها، کارشناسان زبده در سازمان برنامه ریزی استان، نیروهای توانمند و نخبگان به عنوان اتاق فکر استفاده شود.
اربابی تاکید کرد: با همکاری و تعامل تنگاتنگ در دست هم داده و تلاش کنیم تا شرایط بهتر از وضع فعلی شود.
وی با بیان اینکه تغییر مدیریت ها برای همه مسوولان وجود دارد، اظهارداشت: درصدد هستیم با تغییر مدیریت و جایگاه ها از آن چه که هستیم شرایط بهتری محقق شود.
وی با تاکید بر اینکه همه مدیران توانمند و از تخصص های لازم برخوردار هستند، یادآوری کرد: تغییرات جریان و فکر جدیدی را ایجاد می کند که منجر به تحول و بالندگی در سیستم و مجموعه کمک می کند.
معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی به پویایی و بالندگی خود برسد به حتم با توجه به ماهیت و راهبردی که برای آن تعریف شده می تواند به تکاپو و حرکت سایر دستگاه هم کمک کند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم رامین میرزایی به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان معرفی و از خدمات شهرام طهماسبی مدیر قبلی این سازمان قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج