سیل یک هزارو 500 متر از جاده خرم‌آباد - پلدختر را فرا گرفت


سیل یک هزارو 500 متر از جاده خرم‌آباد - پلدختر را فرا گرفت

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: سیلاب یک هزار و 500 متر از جاده خرم‌آباد - پلدختر را فرا گرفته و مسیر ارتباطی معمولان با بخش مرکزی این شهرستان را مسدود کرده است.

خداداد مقبلی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به علت شدت بارندگی، سیل در بیشتر رودخانه های استان جاری شد اما خوشبختانه تا ساعت ۱۷ امروز تمامی جادهها به جز مسیرخرم آباد پلدختر باز و تردد برقرار است.
وی افزود: اکنون ارتباط سه جاده در لرستان قطع می باشد همچنین در کیلومتر ۲۷ محور خرم‌آباد - نورآباد در محدوده چشمه سرده به علت رانش زمین تردد در یک باند جریان دارد.
وی بیان کرد: تاکنون ۶۳ مورد آبگرفتگی در مسیرهای ارتباطی استان گزارش شده است و ریزش و رانش از دیگر مشکلات در لرستان می‌باشد که ۹۹ درصد ریزش ها توسط همکاران در مسیر با امکانات و تجهیزات راهداری برطرف شد.
مقبلی گفت: هفت دستگاه پل که عمدتاً پل‌های موقت و لوله‌ای بوده آسیب دیده و به محض فروکش کردن آب مشکل را برطرف خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: مسیر خرم آباد-پلدختر یک‌هزار و ۵۰۰ متر به زیر آب رفت و عملاً ارتباط معمولان به پلدختر قطع شد.
مقبلی ادامه داد: ۲۵ روستا در این محدوده متاثر شده و ارتباطشان قطع میباشد که با فروکش کردن آب ارتباط آن‌ها برقرار خواهد شد.
وی افزود: اکنون تردد در پل بابازید برقرار است و مشکلی گزارش نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند