پیش‌بینی مکان‌های اسکان اضطراری در شهر و روستاها


پیش‌بینی مکان‌های اسکان اضطراری در شهر و روستاها

فرماندار خرم‌آباد گفت: در سطح شهر و روستا مکان‌هایی برای اسکان اضطراری مردم در صورت بروز مشکل پیش‌بینی شده‌است.

جعفر طولابی در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های گسترده در سطح استان و شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: به دلیل طغیان رودخانه در شهر زاغه یک روستا و در شهر بیرانشهر نیز یک روستا راه ارتباطی‌شان دچار آبگرفتگی و قطع شده‌است.

وی عنوان کرد: باتوجه به گشت‌زنی‌هایی که در سطح شهر خرم‌آباد داریم، مشکل خاصی نداریم و تمام نیروهای امدادی در سطح شهر و روستاها در آماده‌باش کامل هستند.

طولابی افزود: برای نقاط آسیب‌پذیر تمهیدات لازم اندیشیده شده که مشکلی پیش نیاید.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به این‌که در سطح شهر و روستا مکان‌هایی برای اسکان اضطراری پیش‌بینی شده‌است، بیان کرد: باتوجه به هشدارهای هواشناسی پیش‌بینی شده که شدت بارندگی تا نیمه شب افزایش پیدا کند و دستگاه‌های امداد و نجات برای حوادث احتمالی پای کار هستند.

وی با اشاره به استقرار اعضای ستاد بحران شهرستان خرم‌آباد در محل فرمانداری و اکیپ‌های امدادی در سطح شهر، تصریح کرد: در خرم‌رود مشکلی نداریم آب بالا آمده اما هنوز لبالب نشده و امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

طولابی ادامه داد: توصیه می‌کنیم ساکنینی که در مسیر سیلاب هستند به اخطارها و هشدارهای دستگاه‌های ذیربط عمل کرده و مردم از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز و نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی