احداث بیمارستان صحرایی سپاه در گیلان تا پایان هفته


احداث بیمارستان صحرایی سپاه در گیلان تا پایان هفته

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت:با دستور سردار سلامی، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موظف شده است تا روز پنجشنبه بیمارستان صحرایی خود را در گیلان راه‌اندازی کند.

اسماعیل اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان شرایط این استان پیرامون شیوع ویروس کرونا را به اطلاع سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران رسانده است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: با دستور سردار سلامی، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موظف شده است تا روز پنجشنبه بیمارستان صحرایی خود را در گیلان راه‌اندازی کند.

اسماعیلی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه با درخواست وزارت بهداشت و به منظور همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان دایر می‌ شود گفت: اقدامات لازم جهت جانمایی و برپایی این بیمارستان صحرایی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کند اظهار کرد: با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان، بخش اورژانس درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه در رشت از امشب به صورت شبانه‌روزی به عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه پاسداران تمام تمرکز خود را بر مسئله خدمت‌رسانی به مردم و بیماران قرار داده است افزود: درمانگاه‌های منتصب به سپاه قدس گیلان در شهرستان‌های استان از فردا به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟