رعایت اخلاق اسلامی آن‌گونه که باید الزام‌آور نشده است


رعایت اخلاق اسلامی آن‌گونه که باید الزام‌آور نشده است

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه اخلاق اسلامی از موضوعاتی است که در شرایط فعلی جامعه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، گفت: در حالی که اخلاق دومین معجزه قرآن به شمار می‌رود، اما اخلاق اسلامی پس از چهار دهه از انقلاب، هنوز در جامعه به صورت شایسته الزام‌آور نشده است.

رعایت اخلاق اسلامی آن‌گونه که باید الزام‌آور نشده است

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس عصر امروز، ۶ اسفند در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: اخلاق اسلامی از موضوعاتی است که در شرایط فعلی جامعه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نه تنها در عرصه فرهنگی که در همه ابعاد نیاز داریم تا رفتار مدیران، مدرسان، کارمندان، بازاریان و دیگر اقشار و گروه‌های جامعه .. متخلق به اخلاق اسلامی شود.

رئیس خبرگزاری ایکنا شعبه فارس ادامه داد: در حالی که اخلاق دومین معجره قرآن به شمار می‌رود، اما پس از چهار دهه از انقلاب، هنوز در جامعه آنگونه که شایسته است، اخلاق اسلامی الزام‌آور نشده است.

بابایی تأکید کرد: باید بررسی کنیم که کجای کار پس از گذشته چند دهه از انقلاب ایراد دارد و عملکردها چگونه بوده باید در شورای فرهنگ عمومی استان فارس به بحث و بررسی گذاشته شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی استان فعالیت‌های مطلوبی انجام شده و متناسب با آن‌ها مصوبات خوبی داشته‌ایم، گفت: اینکه تا چه میزان این مصوبات در بطن جامعه جای گرفته از مواردی است که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403