پیروزی تیمهای فوتبال شهرداری همدان و نویر انزلی در لیگ جوانان کشور


پیروزی تیمهای فوتبال شهرداری همدان و نویر انزلی در لیگ جوانان کشور

رشت - ایرنا - تیمهای فوتبال جوانان شهرداری همدان و نویر بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور در رشت حریفان خود را شکست دادند.

سومین روز مسابقات فوتبال لیگ جوانان مناطق کشور عصر سه شنبه با پیروزی تیم شهدای نویر بندرانزلی برابر شهرداری اردبیل و برتری تیم فوتبال جوانان شهرداری همدان مقابل عاشورا تبریز در ورزشگاه شهید عضدی رشت پیگیری شد و تیم سپیدرود نیز در این روز استراحت داشت.

بازی های سومین روز این رقابت ها با انجام دیدار تیمهای فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی و شهرداری اردبیل در رشت آغاز شد که در نهایت تیم فوتبال جوانان نویر بندرانزلی در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد تا اولین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را جشن بگیرد.

همچنین در دومین و آخرین بازی روز سوم این رقابت ها، تیمهای فوتبال جوانان عاشورا تبریز و شهرداری همدان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت تا این تیم نیز در دومین بازی خود طعم شیرین پیروزی را بچشد.

با توجه به نتایج کسب شده، تا پایان سومین روز رقابت های فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور، تیم های شهرداری همدان و سپیدرود رشت با کسب چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارند، تیمهای نویر بندرانزلی ، شهرداری اردبیل و عاشورا تبریز نیز با کسب سه امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

در رقابتهای فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور، تیمهای فوتبال جوانان سپیدرود رشت، شهدای نویر بندرانزلی، عاشورا تبریز، شهرداری همدان و شهرداری اردبیل حضور دارند که به صورت دوره ای در یک گروه در ورزشگاه شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.

این مسابقات که از روز یکشنبه آغاز شده به مدت چهار روز در ورزشگاه شهید عضدی رشت ادامه خواهد یافت که در نهایت دو تیم برتر این رقابتها به مرحله بعدی مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشور راه می یابند که پیش از این نیز قرار بود رقابتهای فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور از روز ۳۰ بهمن ماه آغاز شود که به دلیل بارش برف و آماده نبودن ورزشگاه عضدی رشت، این بازی ها از روز یکشنبه چهارم اسفندماه آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت