برخی مراکز خرید فردیس تعطیل شود


برخی مراکز خرید فردیس تعطیل شود

کرج - ایرنا - معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس اعلام کرد که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید روز بازارها از سوی شهرداری تعطیل شود.

محمدرضا صیاد عصر سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه شرایط ابتلا به ویروس کرونا در خاورمیانه اکنون بحرانی و حاد است، اظهار داشت: شهرستان فردیس تراکم جمعیتی بالایی دارد و مدیریت شهری باید در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کند.

وی با بیان اینکه در کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان فردیس، اولویت یا مسائل مربوط به پیشگیری ویروس کرونا است، عنوان کرد: در بحث اجرا مکاتبات متعددی داشته‌ایم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فردیس با بیان اینکه روز بازارها فعال هستند، گفت: علاوه بر اینکه باید از فعالیت آنها جلوگیری شود ، شهر نیز باید ضدعفونی شود.

صیاد با اشاره به وجود تعدادی کارخانه تولید محصولات ضدعفونی در فردیس، گفت: می‌توان با کارخانه‌هاد قرارداد تامین مواد ضد عفونی امضا کرد.

درمانگاه های فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک نیاز دارند

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: درمانگاه‌های شهرستان فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک نیاز دارند، باید بهداشت فردی به طور جد پیگیری شود؛ احتمال می‌دهیم که از ابتدای خرداد ماه شاهد رفع این معضل باشیم.

محمدرضا ترابی با بیان اینکه ۲ بیمارستان در البرز آماده بستری بیماران مبتلا به کرونا است، افزود: به صورت جدی باید از برگزاری تجمع‌ها اجتناب شود؛ وقتی می‌گوئیم شهر تعطیل است یعنی مردم در خانه بنشینند نه آنکه به مسافرت بروند.

وی با اشاره به فوت یکی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در البرز، تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد از افرادی که به کرونا ویروس مبتلا می‌شوند، بهبودی می یابند. دندان پزشکی‌ها، کلینیک‌های پوست و مو و و دیگر مراکز تجمعی تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد شد تا از شیوع ویروس جلوگیری شود. تنها درمانگاه‌ها و یک کلینیک دندان پزشکی برای بیماران اورژانسی برای خدمات دهی به مردم فعال خواهد بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه مردم باید عید را نیز در خانه بمانند، تصریح کرد: موضوع زنده ماندن مردم است و باید در این راستا هزینه شود.

به گفته وی، تنها کسانی که علائم سرماخوردگی، سرفه، عطسه و غیره دارند، باید از ماسک استفاده کنند نه افرادی که سالم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا