تمامی همایش‌های بنیاد شهید یزد لغو شد


تمامی همایش‌های بنیاد شهید یزد لغو شد

یزد- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: برنامه‌هایی که به‌ صورت گردهمایی برگزار و احتمال می رود، سلامت جامعه ایثارگری استان را به خطر اندازد، تا اطلاع ثانوی لغو شد.

محمدحسین علمدار تأکید کرد ،معاونت بهداشت و درمان این اداره کل مأمور رسیدگی به مسائل درمانی و تامین نیازهای ایثارگران به‌ویژه والدین شهدا، جانبازان نخاعی و شیمیایی در این مورد شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی بنیاد شهید یزد، علمدار، علت لغو همایش های این اداره کل را حفظ سلامت همگانی خصوصا خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار مردم در پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ذکر کرد.

وی افزود: تمهیدات لازم در این مورد انجام‌ و با تهیه اقلام لازم از قبیل مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک، دستکش و لیوان‌های یک‌بارمصرف و... و همچنین بازگشت به حضور و غیاب سنتی و عدم استفاده از کارتکس، پیشگیری‌های لازم انجام‌شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی، اظهار کرد: کرونا ،بیماری تنفسی است که از طریق تماس با اشخاص یا اشیای آلوده منتقل می‌شود و باید با رعایت نکات ایمنی، خطر سرایت آن را کاهش داد.

وی تصریح کرد: دستورالعمل‌های جدید بهداشت‌ کار در اداره ها و تمامی فضاهای کاری برای صیانت از کارکنان و ارباب‌رجوع بر اساس استانداردهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفته است.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و هم‌اکنون حدود ۵۰ هرار نفر زیر پوشش این نهاد در استان هستند.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد آن در شهرها و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید