یحیی پشت سر کالدرون و خودش؛ جلوتر از برانکو


یحیی پشت سر کالدرون و خودش؛ جلوتر از برانکو

تهران- ایرنا- یحیی گل‌محمدی در پنج بازی نخست خود نسبت به مقطع قبلی حضورش و همچنین عملکرد گابریل کالدرون در این تعداد بازی عملکرد ضعیف‌تری داشته اما از برانکو ایوانکوویچ جلوتر است.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر جدال بین پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی است. دیداری که روز پنجشنبه بدون حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید.

این ششمین آزمون یحیی گل‌محمدی در قامت سرمربی پرسپولیس در دومین مقطع حضورش در این تیم است. او در پنج بازی قبلی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت رسیده و در کل هشت امتیاز به دست آورده است. پیش از او گابریل کالدرون در پنج بازی نخست به عنوان سرمربی تیم تهرانی به سه برد و ۲ باخت رسید که همگی در لیگ بودند و در مجموع ۹ امتیاز کسب شد.

برانکو ایوانکوویچ نیز که از هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم سرمربی پرسپولیس شد در پنج بازی ابتدایی هفت امتیاز دشت کرد. او ۲ برد به دست آورد، ۲ بار شکست خورد و یک بار نیز تن به تساوی داد. خود یحیی در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم که سرمربی پرسپولیس شد در چهار بازی لیگ و یک دیدار جام حذفی که پنج مسابقه ابتدایی‌اش محسوب می‌شدند بهترین نتیجه ممکن را کسب کرد و سه برد و ۲ تساوی و ۱۱ امتیاز حاصل کارش بود.

یحیی در این برهه نسبت به خودش و کالدرون عقب افتاده اما از برانکو شروع بهتری داشته است. البته که هرکدام از این سرمربیان در شرایط متفاوت کار خود را شروع کردند و رقبای‌شان نیز حال و هوای دیگری داشتند اما با این حال مقایسه عددی صورت گرفته نشان می‌دهد که یحیی باید دوباره از همین هفته به روند پیروزی برگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در