پوگبا: دیدن اینکه لیورپول تا این حد خوب بازی می‌کند، واقعا عذاب‌آور است


پوگبا: دیدن اینکه لیورپول تا این حد خوب بازی می‌کند، واقعا عذاب‌آور است

تهران- ایرنا- «پل پوگبا» با اشاره به اینکه لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر جزیره است، اعتراف کرد که دیدن این موضوع که سرسخت‌ترین حریف منچستریونایتد تا این اندازه خوب کار می‌کند، واقعا آزاردهنده است.

قرمزهای آنفیلد شب گذشته وستهم را با نتیجه سه بر ۲ شکست دادند تا برای فتح نخستین عنوان قهرمانی خود در لیگ جزیره بعد از ۳۰ سال تنها به ۱۲ امتیاز نیاز داشته باشند.

این در حالی است که یونایتد با ۳۸ امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده پنجم جدول رده بندی جای دارد.

در این بین، پوگبا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفت: آنها خیلی جلوتر از بقیه هستند و هنوز در لیگ حتی یک بار هم نباخته و یک دستشان را روی جام قهرمانی گذاشته‌اند.

لیورپول در فصل جاری در جریان ۲۷ بازی لیگ ۲۶ برد و یک تساوی کسب کرده و مرد فرانسوی معتقد است که تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» در چند فصل اخیر به طور مستمر پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: آنها نسبت به فصل قبل که در جریان آن لیگ قهرمانان را فتح کردند و همچنین فصل پیش از آن که در فینال لیگ قهرمانان به رئال باختند نیز بهتر بازی می‌کنند. به عنوان بازیکن منچستریونایتد که با لیورپول رقابت دیرینه دارد، به هیچ عنوان دوست ندارم که آنها قهرمان شوند.

پوگبا تاکید کرد: دوست نداریم غیر از خودمان هیچ تیم دیگری قهرمان شود اما به عنوان یک عاشق فوتبال و کسی که برای حریفان احترام قائل است، باید بگویم که آنها شایسته جایگاهی که در آن قرار دارند، هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی