برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بانه لغو شد


برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بانه لغو شد

سنندج - ایرنا - معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار بانه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان لغو شد.

اسماعیل محمدی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی شهرستان اظهار داشت: عزم جدی مسوولان و همکاری مردم برای پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا ضروری است که همه دست بدست هم دهیم و این مسیر بحرانی را بدون آسیب به جامعه طی کنیم.

وی افزود: باید برای حفظ سلامت مسافرین به صورت روزانه پایانه مسافربری ضد عفونی و نکات بهداشتی در اماکن عمومی رعایت شود.

اقامت در مراکز خدماتی بانه ۳۰ درصد افزایش یافت

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه نیز گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان ۲۷ درصد رشد یافت و اقامت شبانه مسافران نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

سعدالله رحیمی خواه با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی آمار بازدیدهای نظارتی بر مراکز خدماتی افزود: مجموعه تذکرات، اخطاریه و تعلیق مراکز خدماتی منفی ۲۵ درصد است و مراکز خدماتی باید تمام نواقص خود را اصلاح و رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۳۳۵ هزار ۷۷۰ مسافر وارد شهرستان شدند که از این تعداد ۱۱۵ هزار ۵۹۵ در مراکز اقامتی به صورت شبانه اقامت داشتند.

رحیمی خواه ادامه داد: بحران شیوع ویروس کرونا در کشور امسال بسیاری از برنامه های نوروزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که برای حل این مشکلات در کمیته امنیت بهداشتی تصمیم گیری می شود.

وی یادآور شد: حضور نیروهای بهداشتی و هلال احمر در مراکز خدماتی و خرید ضروری است که باید بر اساس برنامه ریزی حضور این نیروها در این مراکز سازماندهی شود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403