ملاقات بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ممنوع شد


ملاقات بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ممنوع شد

مشهد- ایرنا- براساس ابلاغ رییس کمیته کنترل عفونت بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به منظور تامین سلامت بیماران بستری و مراجعین، ملاقات حضوری بیماران این بیمارستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از تمامی مردم و مراجعین خواسته شده است در راستای حفظ سلامت جامعه و به ویژه بیماران بستری شده از مراجعه به بیمارستان و اصرار برای ملاقات با بیماران خودداری نمایند.

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد یکی از بزرگترین بیمارستان‌های شهر مشهد می‌باشد که به مساحت ۲۸.۵ هکتار از سال ۱۳۱۳ فعالیت دارد. این بیمارستان هم اکنون دارای یک هزار تخت است.

۹ مرکز جامع خدمات سلامت در حوزه بهداشت برای مراجعه اولیه بیماران با علایم کرونا در کنار سایر مراکز درمانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در مشهد تعیین شده است.

این مراکز شامل مراکز لشکر در بولوار فلاحی، آب و برق، پنجتن، بافقی در گلشهر، سیلو در خیابان رسالت، احمدی در چهارراه ابوطالب، امام علی (ع) در خیابان آخوند خراسانی، سیدی در بولوار صبا و ساختمان در شهرک شهید رجایی می‌باشند.

همچنین تمام بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های بخش خصوصی، دولتی و نیروی انتظامی در مشهد برای پذیرش بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا آمادگی کامل دارند.

چهار بیمارستان مشهد شامل بیمارستان‌های قائم (عج)، امام رضا (ع) و بیمارستان‌های کودکان شیخ و اکبر نیز به طور اختصاصی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه بیمارستان شریعتی حد فاصل مشهد و بینالود هم به صورت متمرکز آماده پذیرش این بیماران می‌باشد.

شماره تلفن ۳۱۴۴۹۴۴۹ در مشهد نیز برای تماس شهروندان و راهنمایی‌های لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محمد صادقی بازیگر جنجالی از ایران مهاجرت کرد