ضدعفونی‌کردن اتوبوس‌ها به‌صورت روزانه انجام می‌شود


ضدعفونی‌کردن اتوبوس‌ها به‌صورت روزانه انجام می‌شود

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: نظافت و ضدعفونی کردن مستمر اتوبوس‌های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بهنام اصلی زاده امروز با اشاره به تداوم نظافت و ضدعفونی اتوبوس‌های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی، نظافت، ضد عفونی کردن و ایمن سازی بهداشتی ناوگان بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن و بدون دغدغه مردم فراهم کنیم.

او افزود: برابر دستورالعمل وزارت بهداشت، اتوبوسرانی تبریز در راستای تمهیدات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان و تاسیسات حمل و نقل عمومی، شست و شو و ضدعفونی محیط اتوبوس‌های درون شهری خود را از روز گذشته آغاز کرده و این کار را بیش از گذشته در اولویت کاری خود قرار داده است.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان اینکه نزدیک به ۷۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری و حومه وظیفه جابجایی قشر زیادی از شهروندان را برعهده دارند، یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارمغان آورد.

او همچنین از نظافت و نظارت بر ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و از شهروندان خواست نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

اصلی زاده گفت: کار نظافت و ضدعفونی کردن ناوگان و تاسیسات اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی و تا رفع ویروس کرونا در سطح کلان بصورت روزانه انجام می شود.

46

کد خبر 1357180

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید