مراکز و خودروهای حمل و نقل عمومی استان بوشهر ضد عفونی می‌شود


مراکز و خودروهای حمل و نقل عمومی استان بوشهر ضد عفونی می‌شود

بوشهر-ایرنا- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان به منظور پیشگیری و از شیوع ویروس کرونا موظف هستند تمامی‌ مراکز و خودورهای حمل و نقل عمومی را به صورت مستمر ضدعفونی کنند.

مهرداد ستوده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر توجه به اطلاع‌رسانی دقیق برای مقابله با ویروس کرونا افزود: مشکلی که روزهای اخیر گریبانگر برخی نقاط کشور شده بحث شیوع ویروس کرونا است که برای مقابله با شیوع این ویروس نیاز به عزم ملی برای اطلاع رسانی دقیق است.

وی بیان کرد: پیرو مصوبه مدیریت بحران استان بوشهر شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر موظف هستند نهایت همکاری را با همه ظرفیت‌ با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام دهند.


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر ضدعفونی مراکز عمومی شهرها و روستاها به صورت مستمر ادامه داد: شهرداری‌های استان بوشهر موظف هستند ناوگان عمومی حمل ونقل را به صورت مداوم ضدعفونی کنند.
ستوده همچنین از تشکیل تیم بازرسی حوزه عمرانی استاندار بوشهر خبر داد و گفت: با تشکیل تیم بازرسی حوزه عمرانی استانداری بوشهر همه عرصه‌ها مرتب رصد می‌شود و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی دقیق، رعایت بهداشت فردی و همکاری مردم استان بوشهر انتظار می‌رود بخوبی این مشکل پشت سرگذاشته شود.
ستوده افزود: یکی از مبادی‌های ورودی استان بوشهر فرودگاه‌ها هستند که پیرو مصوبه مدیریت بحران، به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ماموریت داده شد که تیم بازرسی و بهداشتی را در فرودگاه‌های استان بوشهر مستقر و مسافرانی که از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شوند مورد چک و بازرسی قرار گیرند.

ستوده یادآورشد: با این شرایط کنترلی چنانچه مسافر و یا گردشگری مبتلا به ویروس کرونا باشد شناسایی و اقدام‌های مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع این ویروس در بین سایر افراد انجام خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول