«پیروز قربانی» از هدایت تیم فوتبال سردار بوکان استعفا داد


«پیروز قربانی» از هدایت تیم فوتبال سردار بوکان استعفا داد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات فوتبال بوکان گفت: پیروز قربانی پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم سردار این شهرستان از سرمربی‌گری این تیم استعفا داد.

سعید شوکتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تیم سردار بوکان در حال حاضر هیات مدیره و مدیرعامل ندارد، اظهار داشت: علاوه بر سرمربی، برخی از بازیکنان نیز از همراهی تیم به علت مشکلات مالی سرباز می‌زنند.

وی افزود: شرایط مالی سردار بوکان بحرانی است به نحوی که بازیکنان تیم پس از انجام بازی قبلی در خانه حریف پول بازگشت به شهرستان بوکان را نیز نداشتند.

وی با بیان اینکه تیم در شرایط بحرانی قرار دارد و تاکنون در چند مرحله خیران این شهرستان هزینه‌های تیم را متقبل شده‌اند، ادامه داد: ابتدای فصل «فرهاد بازگلی» مدیرعامل این تیم تلاش‌هایی برای بقای آن انجام داد و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نیز پول هزینه کرد ولی الان به هر دلیلی حاضر به ادامه کار با تیم نیست.

«شوکتی»،گفت: از هفته یازدهم به بعد وی حمایت خود را از تیم قطع کرده است که دلیل‌ اصلی آن‌ عدم حمایت مسوولان شهری و اجرایی نکردن تعهداتشان در قبال سردار بود.

پیروز قربانی که از سال‌های قبل هدایت تیم سردار بوکان را برعهده داشت در آبان ماه سال گذشته نیز به دلیل نتیجه نگرفتن تیم در اواسط فصل از سمت خود استعفا کرده بود ؛ وی روز گذشته بعد از شکست مقابل شهرداری بندرعباس در هفته بیستم این رقابت‌ها از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

با این باخت سردار سه پله دیگر سقوط کرد و با ۲۵ امتیاز از ۲۰ بازی با ۶ برد، ۷ مساوی و هفت باخت در رتبه نهم جدول قرار گرفت و شانس صعودش از این گروه کمرنگ شد.

سردار بوکان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ دو در چند سال اخیر محسوب می‌شود که در این فصل، با مشکلات مالی شدیدی روبه‌رو بوده است؛ این تیم دوشنبه هفته آینده با شهرداری بم بازی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد