دلایل حضور مداح مبتلا به کرونا در امارات


دلایل حضور مداح مبتلا به کرونا در امارات

محسن طاهری مداح اهل بیت (ع) که در سفر به کشور‌های مختلف به کرونا مبتلا شده و در بیمارستانی در امارات بستری است، می‌گوید: حال عمومی‌اش رضایتبخش است و پس از درمان کامل به کشور بازمی‌گردد.

دلایل حضور مداح مبتلا به کرونا در امارات

محسن طاهری، مداح اهل بیت علیه‌السلام که به دلیل سفر به کشور‌های مختلف به بیماری کرونا مبتلا شده و در بیمارستان شیخ راشد دوبی بستری شده، در گفت‌وگوی امروز سه‌شنبه با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: براساس آزمایش‌های انجام شده، معلوم شد که به این ویروس مبتلا شده‌ام، اما الحمدلله میزان تب بدنم کاهش پیدا کرده و بیماری‌ام رو به بهبود است.

وی ادامه داد: احتمالا روند بهبودی‌ام طی روز‌های آینده به طول خواهد انجامید تا ان‌شاءالله در آزمایش‌های مجدد وجود این ویروس در بدنم منفی تشخیص داده شود.

طاهری ادامه داد: من سفر‌های متعددی به کشور‌های گوناگون داشتم و بدنم دائم سرد و گرم می‌شد. در آخرین سفر به کشور‌های خارجی به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات و برای اجرای مداحی به این کشور سفر کرده بودم که در بدو ورود با آزمایش‌های انجام شده در فرودگاه، ابتلایم به کرونا مشکوک تشخیص داده شد و با نهایی شدن ابتلا در بیمارستان بستری شدم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان