احداث تله کابین باعث رونق گردشگری و اقتصادی کرمانشاه می شود


احداث تله کابین باعث رونق گردشگری و اقتصادی کرمانشاه می شود

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: احداث پروژه تفریحی تله کابین در کرمانشاه، رونق گردشگری و به دنبال آن رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

هوشنگ بازوند روز سه شنبه در جلسه بررسی احداث تله کابین کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، از فراهم بودن زیرساخت های لازم برای احداث این پروژه در شهر کرمانشاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد پس از سال ها شاهد اجرای این پروژه اثرگذار باشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا دستگاه های اجرایی نیز لازم است همکاری لازم را با متولیان اجرای این پروژه به عمل آورده و هرجا که نیاز به هماهنگی بود آن را در اسرع وقت انجام دهند.

بازوند تصریح کرد: در جلسه آتی ستاد سرمایه گذاری استان اجرای طرح تله کابین به دقت باحضور اعضا و فرد سرمایه گذار مورد بحث و بررسی قرار گرفته و هراقدامی برای تسریع در کار لازم باشد انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه استانی توریست پذیر است، گفت: بدون شک اجرای این پروژه به رشد گردشگر و ماندگاری آنها کمک شایانی خواهد کرد.

وی گفت: رونق گردشگری در استان می تواند به رشد اقتصادی در استان نیز کمک کند و از همین رو باید تلاش کنیم تا شرایط جذابی را برای افراد گردشگر و توریست در استان ایجاد کنیم.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه نیز با اشاره به آمادگی این نهاد برای اجرای هرچه سریعتر پروژه تله کابین، گفت: تلاش می کنیم در ۲۲ بهمن سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح گردشگری باشیم.
شهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان را در خود جا داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط