کرونا جشنواره موسیقی فجر همدان را از نفس انداخت


کرونا جشنواره موسیقی فجر همدان را از نفس انداخت

همدان- ایرنا- رییس انجمن موسیقی همدان از برگزار نشدن بیست و دومین جشنواره موسیقی فجر استان خبر داد و گفت: این رویداد هنری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به سال آینده موکول شد.

علی آقامحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره موسیقی فجر قرار بود در ۱۲ تا ۱۵ اسفند سال جاری برگزار شود و مقدمات آن هم برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: بنا بر وضعیت کنونی استان و شیوع بیماری کرونا ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر تصمیم گرفت، این رویداد به تاریخ دیگری در سال آینده موکول شود.

رییس انجمن موسیقی همدان با قدردانی از هنرمندان، پژوهشگران و داوران این جشنواره که زحمت ارسال و قضاوت آثار را به عهده داشتند، افزود: در شرایط کنونی حفظ سلامتی مردم مهمتر از اجرای رویدادهای فرهنگی است.

به گفته آقامحمدی حق هنرمندان و گروه های موسیقی که آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کرده و برای اجرا انتخاب شده اند، محفوظ است.

روابط عمومی استانداری همدان نیز در اطلاعیه‌ای که در اختیار ایرنا قرار گرفت، اعلام کرد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مدارس و دانشگاه‌های این استان تا هشتم اسفند تعطیل است.

انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا و اهتمام به سلامتی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها، از اهداف این تصمیم اعلام شد.

بر این اساس همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی (صرفا کلاس‌های آموزشی)، علمی، آزاد و زبان تا هشتم اسفندماه ۱۳۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر در سراسر استان همدان تعطیل اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی