2300 نفر در بخش گردشگری همدان مشغول به کار می‌شوند


2300 نفر در بخش گردشگری همدان مشغول به کار می‌شوند

همدان- ایرنا- معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: با اتمام 15 طرح گردشگری در این استان زمینه اشتغال برای 2 هزار و 300 نفر فراهم می‌شود.

علیرضا قاسمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر حدود ۱۵ طرح با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش گردشگری استان در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت یارانه از محل اعتبارات کمک های ‌فنی‌ و اعتباری برای پرداخت یارانه به تسهیلات تاسیسات گردشگری به منظور حمایت از نوع طرح‌ها و ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری اختصاص یافت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان اظهار داشت: در سال جاری اداره کل میراث فرهنگی با اعتباری که از طریق وزارت خانه متبوع از محل اعتبارات صندوق ارزی و به صورت ریالی به استان‌ها اختصاص داده است آماده پرداخت تسهیلات به طرحهای گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان از این محل در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان همدان به منظور توسعه گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور بالابردن سطح خدمات به گردشگران ابزار و مشوق های قانونی متنوعی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان افزود: از جمله این مشوق ها، ارایه تسهیلات ارزان قیمت از منابع مختلف بانکی و تخفیف در عوارض های قانونی تغییر کاربری زمین و صدور نقشه پروانه ساختمانی است که با همکاری دستگاهها برای علاقه مندان سرمایه گذاری در بخش گردشگری فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا