کمپرسی شرکت برق در همدان حادثه‌ساز شد


کمپرسی شرکت برق در همدان حادثه‌ساز شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بر اثر بالا رفتن قسمت بار کمپرسی متعلق به شرکت برق و برخورد آن با تابلوهای راهنمایی و رانندگی بین جاده در بلوار شهید سلیمانی (بعثت) این مسیر برای مدتی مسدود و دوباره بازگشایی شد.

سرهنگ فرخ جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: راننده کامیون بنز کمپرسی شرکت توزیع نیروی برق از سمت تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید سلیمانی در حال تردد بود که متوجه بالا رفتن قسمت کمپرسی خودرو نمی شود.

وی بیان کرد: راننده کمپرسی در این حالت تردد و با تابلوهای راهنمایی و رانندگی وسطه جاده برخورد کرد که این سانحه منجر به کنده شدن قسمت بار کمپرسی و سقوط آن داخل راه شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: چنانچه عابر یا خودروی به موازات این کمپرسی تردد می کرد به خاطر سقوط بار هم اینک شاهد مرگ و میر چند تن از شهروندان به خاطر بی احتیاطی راننده این وسیله نقلیه بودیم.

سرهنگ جمالی افزود: تیم های گشتی راهنمایی و رانندگی در کمتر از چند دقیقه در محل حضور یافته و اقدام به هدایت خودروها،جلوگیری از راه بندان و بازگشایی میسر با کمک نهادهای مسوول کردند.

وی با بیان اینکه راننده کمپرسی مجروح شده است تاکید کرد: چنانچه کمپرسی در لاین مخالف یعنی از سمت میدان بعثت به تقاطع پژوهش حرکت می کرد به طور حتم با پل عابر پیاده مقابل استانداری برخورد کرده و تلفات جانی در پی داشت.

وی گفت: رانندگان کامیون ادارات باید آموزش های لازم درباره نحوه رانندگی در محدوده درون شهری دریافت کنند تا به خاطر سهل انگاری شاهد این قبیل حوادث در معابر درون شهری نباشیم.

تصادف پراید در رزن

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سبقت غیرمجاز سواری پراید در داخل شهر رزن منجر به بروز سانحه شدید در این شهر شد.

سرهنگ علی فکری افزود: راننده سواری پراید از سمت راست یک خودرو با سرعت بالا سبقت گرفته سپس با قسمت پشت یک کامیون برخورد می کند و در ادامه به سمت دیگر جاده منحرف و با کامیون دیگری تصادف می کند.

وی بیان کرد : خسارت شدیدی به خودروی سواری پراید وارد شد و راننده این وسیله نقلیه مجروم و مصدوم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس