آماده باش 120 تیم امدادی شرکت توزیع برق لرستان


آماده باش 120 تیم امدادی شرکت توزیع برق لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب 120 تیم امدادی شرکت توزیع برق استان در حالت آماده‌باش هستند.

فریدون خودنیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام پرسنل شرکت برق استان برای سیل احتمالی آماده باش هستند و در محل هایی که نیاز است این افراد مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: اجناس مورد نیاز را در انبارهایمان در پلدختر، دورود، ویسیان، معمولان ذخیره کرده ایم و در صورت وقوع سیل و به شرط راه دسترسی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

خودنیا افزود: در امر بازسازی با توجه به سیل فروردین ماه، شبکه‌های برق را از کنار و مسیر رودخانه‌ها دور کرده و دسترسی بهتر خواهد بود و مشکل آنچنانی نخواهیم داشت.

وی گفت: چنانچه سیلی در حد فروردین در استان داشته باشیم خسارت چندانی نخواهیم داشت.

پس از آغاز فعالیت سامانه بارشی قوی در جو استان میانگین بارش‌ها به ۳۹.۱ میلی‌متر رسیده است.

بر اساس بارندگی های ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی لرستان میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در این استان در خرم آباد ۴۳.۱، بروجرد ۳۵.۷، الیگودرز ۱۸ ، کوهدشت ۴۴.۷، پلدختر ۳۲.۷، دورود ۴۷.۷ و الشتر ۵۳.۵ میلی متر بوده است.

سامانه بارشی که از دوشنبه شب در لرستان فعال شد دارای ۲ هسته بارشی است.

هسته اول از صبح امروزسه شنبه تا اواسط روز با متوسط بارش ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر و هسته دوم از غروب امروز تا صبح فردا چهارشنبه با متوسط بارش ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر تخمین زده می شود.

و از امروز صبح تا ظهرفردا چهارشنبه بطور متناوب جو منطقه تحت تاثیر سامانه بارشی فعال قرار دارد که برای همه نقاط استان بارندگی، گاهی رعدوبرق و نیز در برخی ساعات، وزش باد شدید را به همراه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر