90 طرح اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا در فضای شهری یزد اجرا شد


90 طرح اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا در فضای شهری یزد اجرا شد

یزد - ایرنا - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: تا کنون 90 طرح در قالب فضاسازی شهری، بیلبورد و استندهای سطح شهر یزد در زمینه اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا از سوی واحد تبلیغات فرهنگی و فضاسازی شهری اجرا شده است.

عباس ملازینلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر آموزش همگانی در رابطه با پیشگیری و کنترل بیماری کرونا افزود: با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر پیشگیری از این ویروس با رعایت موارد بهداشتی، لازم است آموزش‌های همگانی در ارتباط با این موارد به صورت مستمر انجام شود.
وی بر اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد بر آموزش همگانی افراد در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این سازمان، توجه به آموزش همگانی در راستای افزایش سطح فرهنگ و سلامت جامعه است.
ملازینلی ادامه داد: در این راستا و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اقدام به نصب بنرهایی با محتوای آموزشی در سطح شهر کرده است.
وی در ارتباط با موضوع این طرح‌ها گفت: راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا، نحوه شست و شوی صحیح دست‌ها، راه‌های حفاظت از ابتلا به ویروس کرونا، علائم بیماری و نحوه معاشرت صحیح برای پیشگیری از این بیماری، موضوعاتی است که در این طرح‌ها استفاده شده است.
ملازینلی با بیان اینکه اجرای این اقدام نقش مهمی در افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی مردم نسبت به بیماری کرونا ایفا می‌کند تصریح کرد: سعی شده این طرح‌ها در نقاط مختلف شهر و برای آگاهی عموم مردم اجرا و نصب شود.

نخستین مورد از ابتلاء یک بیمار به ویروس کرونا ششم اسفند ماه از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !