مجهز شدن 62 پایگاه اورژانس گیلان به تجهیزات حفاظتی برای مقابله با کرونا


مجهز شدن 62 پایگاه اورژانس گیلان به تجهیزات حفاظتی برای مقابله با کرونا

رئیس اورژانس 115 گیلان از توزیع وسایل حفاظت فردی بین پرسنل پایگاه های اورژانس در استان خبر داد و گفت: 62 پایگاه اورژانس استان به تجهیزات خاص و مورد نیاز در مقابله با ویروس کرونا مجهز شدند.

پیمان اسدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام یافته توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از ابتدای اسفند تا روز گذشته اظهار کرد: کلیه پایگاه های اورژانس ۱۱۵ استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای اعزام کلیه بیماران استان توسط اورژانس پیش بینی شده است، افزود: به آمبولانس های خصوصی نیز در خصوص نحوه برخورد با بیماران مشکوک موارد لازم آموزش داده شده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان از توزیع وسایل حفاظت فردی بین پرسنل پایگاه های اورژانس در استان خبر داد و گفت: ۶۲ پایگاه اورژانس استان به تجهیزات خاص و مورد نیاز در مقابله با ویروس کرونا مجهز شدند.

اسدی مشخص نمودن دو دستگاه آمبولانس در سطح شهر رشت جهت انتقال بیماران با علائم آنفلوآنزا را از دیگر اقدامات اورژانس گیلان بیان و تصریح کرد: همچنین آمبولانس های دوم پایگاه های شهرستان ها نیز بصورت اختصاصی جهت اعزام بیماران با علائم آنفلوآنزا استفاده خواهند شد.

وی از انجام ۱۱۰۴ مورد ماموریت پیش بیمارستانی توسط پایگاه های اورژانس در استان خبر داد و گفت: دستورالعمل های لازم برای مقابله با کرونا به پایگاه های اورژانس استان ارسال شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد