ابتلای محمود صادقی به کرونا ؛ تست کرونای نماینده مجلس دهم مثبت شد!


مطلب ابتلای محمود صادقی به کرونا ؛ تست کرونای نماینده مجلس دهم مثبت شد! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ ابتلای محمود صادقی به کرونا را خود این نماینده مجلس دهم در صفحه توئیترش اعلام کرده است. برای بررسی بیشتر این خبر در ادامه با ما همراه باشید. محمود...

ابتلای محمود صادقی به کرونا را خود این نماینده مجلس دهم در صفحه توئیترش اعلام کرده است. برای بررسی بیشتر این خبر در ادامه با ما همراه باشید.

محمود صادقی نماینده مجلس دهم شورای اسلامی ساعتی پیش در صفحه توئیتر خود با انتشار پیامی از مثبت شدن آزمایش کرونایش گفت. ابتلای محمود صادقی به ویروس کرونا در حالی است که چندی پیش نیز تست کرونای شهردار منطقه ۱۳ تهران به ویروس کرونا مثبت اعلام شده بود. خبری که حناچی شهردار تهران آن را تایید و همچنین در ادامه از بهبود وضعیت وی گفت.

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ گزارش لحظه به لحظه تکراتو

همچنین مشاور وزیر بهداشت نیز از تایید آزمایش کرونا ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت خبر داد و گفت: «تست کرونای دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت که در چند روز گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشت، مثبت اعلام شد.»

ابتلای محمود صادقی به کرونا

تست کرونای نماینده مجلس تهران مثبت شد!

تا به اینجا در تکراتو مفصلا به ویروس کرونا پرداخته شده است. از راهکارهای محافظت در برابر ویروس کرونا و نشانه‌ها و علائم ویروس کرونا تا مورچه خوار پانگولین و مارهای حدواسط به عنوان منشاء ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین دوره آنلاین آموزش همگانی ویروس کرونا را نیز معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

ویروس کرونا چیست؟ همه چیز درباره منشا، علائم، درمان و خطرات کرونا ویروس

استفاده از ماسک N95 تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا جدید است

محمود صادقی، نماینده مجلس دهم، با ذکر اینکه تست ابتلایش به کرونا مثبت است، خطاب به رئیس قوه قضائیه درخواست خانواده‌های زندانیان سیاسی و امنیتی را مطرح کرد. وی در صفحه توئیتر خود نوشت:

تست کرونای من مثبت شد. این پیام را در شرایطی می دهم که چندان امیدی به ادامه حیات در این دنیا ندارم:

آقای رئیسی!

خانواده زندانیان امنیتی و سیاسی تقاضا دارند برای جلوگیری از شیوع بیماری به زندانیان امنیتی و سیاسی مرخصی بدهید تا در کنار خانواده ها این اپیدمی را پشت سر بگذارند.

ابتلای محمود صادقی به کرونا ؛ تست کرونای نماینده مجلس دهم مثبت شد!توئیت محمود صادقی نماینده مجلس دهم.

منبع: khabronline

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری