17هزار ماسک احتکار شده در پاکدشت کشف شد


17هزار ماسک احتکار شده در پاکدشت کشف شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف 17 هزار ماسک احتکار شده و دستگیری 3 نفر در این خصوص خبر داد.

قباد خنجری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع ویروس بیماری کرونا در کشورو افزایش تقاضا برای خرید ماسک باعث شده تا برخی از افراد سودجو و فرصت طلب، به فکر سوداگری با سلامت مردم افتاده و از راه احتکار و گرانفروشی این کالا، سودهای کلان به دست آورند.
وی گفت: پلیس با توجه به شرایط موجود، علاوه بر همراهی با گشت‌های مشترک تعزیرات، اقدام به شناسایی افرادی کرده که اقدام به احتکار ماسک در مناطق مختلف می‌کنند که در یک مورد از این اقدامات، با دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک توسط فردی در سطح پاکدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.
وی اظهار کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی موفق به شناسایی فردی شدند که به عنوان یکی از کارکنان داروخانه‌های تهران، با همدستی دو نفر دیگر اقدام به وارد کردن ماسک از پایتخت کرده‌اند تا با استفاده از بار روانی ایجاد شده، به چند برابر قیمت آن را به فروش برسانند.
خنجری افزود: با شناسایی محل احتکار این ماسک‌ها، مأموران انتظامی با مجور قضایی به محل وارد شده و علاوه بر کشف ۱۷ هزار عدد ماسک، ۳ نفر را دستگیر کردند.
وی گفت: متهمان ضمن اعتراف به اتهام خود، اظهار داشتند که این ماسک‌ها را به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از تهران خریداری کرده‌اند و قصد داشتند تا با سود زیاد در پاکدشت به فروش برسانند.
فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با استفاده از اطلاعات این پرونده، احتکار کنندگان این کالا در تهران شناسایی و دستگیر شوند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر