قدردانی از شبکه‌های استانی صدا و سیما در برگزاری انتخابات دوم اسفند


قدردانی از شبکه‌های استانی صدا و سیما در برگزاری انتخابات دوم اسفند

ائمه جمعه، استانداران و مسوولان محلی در پیام‌های جداگانه‌ای از عملکرد صدا و سیمای مراکز استانی در زمینه انتخابات قدردانی کردند.

قدردانی از شبکه‌های استانی صدا و سیما در برگزاری انتخابات دوم اسفندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، در پی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و اقدامات شایسته صدا و سیمای مراکز در آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف جامعه و پوشش دقیق و سریع اخبار انتخاباتی، ائمه جمعه، استانداران و مسئولان محلی درگفت‌وگو‌های تلویزیونی، ارسال پیام یا لوح سپاس، از عملکرد مراکز در این زمینه قدردانی کردند.
بر این اساس آیت‌الله ناصری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد اظهار کرد: این مردم با تکیه بر اعتقادی که جمهوری اسلامی دارند، با شور و شعور وارد میدان شدند و انتخابات خوبی را شاهد بودیم.
وی افزود: مسوولان هم عملکرد خوبی داشتند و بدون هیچ حاشیه و مسائل جنبی، اتخابات در یزد برگزار شد.
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به عملکرد صدا و سیمای این مرکز در زمینه برگزاری انتخابات دوم اسفند گفت: این مرکز ورود بسیار خوبی به مسئله داشت و از همان ابتدا تا انتهای برگزاری انتخابات، برنامه‌های منظمی داشت.
آقای طالبی استاندار یزد هم در این زمینه با خوب ارزیابی کردن عملکرد صدا و سیمای مرکز خاطرنشان کرد: شاهد عملکرد خوب صدا و سیمای یزد در زمینه اطلاع‌رسانی، انعکاس گزارش‌ها و رویداد‌های انتخاباتی و همچنین تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات بودیم که جای تشکر از مدیریت و خبرنگاران و همه عوامل این مرکز دارد.
وی افزود: ارتباط خوبی با شهرستان‌های استان یزد در صدا و سیما برقرار شد، اقدامات نوینی که لازم است از به تصویر کشیدن این حضور حماسی در همه نقاط استان از سوی صدا و سیما تشکر کنیم، زیرا اکنون همه مردم استان احساس می‌کنند در برنامه‌های صدا و سیما حضور دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان یزد هم در گفت‌وگویی اظهار کرد: فعالیت‌های رسانه ملی در این زمینه چشمگیر بود.
وی افزود: صدا و سیمای مرکز یزد پیش از برگزاری انتخابات به خوبی وارد میدان شد و اطلاع‌رسانی حداکثری داشت و توانست انتظارات مردم را از نمایندگان مجلس به نحو احسن منعکس کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: در روز رأی‌گیری هم روشن‌گری‌های خوبی توسط صدا و سیما صورت گرفت که باید از این تلاش‌ها و اقدامات تشکر کنیم.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان و آقای هادی حق‎شناس استاندار گلستان با ارسال لوح سپاس، از تلاش‎های رییس رسانه ملی و مدیریت صدا و سیمای این مرکز به دلیل اهتمام به پوشش اخبار و تولید ویژه برنامه‎های انتخابات تقدیر کردند.
در پیام مشترک نماینده، ولی فقیه و استاندار گلستان خطاب به آقای دکتر علی عسکری آمده است:
«انتخابات مظهر اراده ملت و به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، مجلس در رأس امور است.
حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی به ثبت رساند و بی گمان این مشارکت گسترده، موجب یأس و تلخ‎کامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران شد.
در بخش دیگری از این لوح تقدیر تصریح شده است:
رسانه ملی به عنوان یار و همراه همیشگی مردم در تصویرگری رشادت‎ها، پایمردی‎ها، همدلی‎ها و حضور گسترده آن‌ها در لحظه‎های سرنوشت‎ساز و تاثیرگذار در سطح ملی و بین‎المللی بوده است و در انتخابات دوم اسفندماه بار دیگر این همنوایی و هم‌آوایی را به رخ جهانیان کشانید؛ اینجانبان ضمن تبریک به مردم سلحشور و قدرشناس جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در انتخابات باشکوه دوم اسفندماه از جنابعالی و تمامی دست اندرکاران آن سازمان خصوصا در استان گلستان جهت پوشش لحظه به لحظه و انعکاس اخبار این رویداد تاریخی تقدیر کرده و امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه کشور با حفظ وحدت گام‎های موثری را برداریم.»
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک هم در گفت و گویی تلویزیونی اظهار کرد: از رسانه ملی و زحمات عزیزان صدا و سیمای مراکز در کنار دیگر نهاد‌ها و مراکز، تشکر می‌کنم.
وی افزود: باید از همه مردم ایران و در رأس آن‌ها از رهبر معظم انقلاب و همه مراجع عظام تقلید صمیمانه سپاسگذاری کنیم.
آقای آقازاده استاندار مرکزی هم گفت: باید از هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و دست‌اندرکاران انتخابات، مردم و رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما تشکر کنیم که به خوبی وارد میدان شد و اخبار انتخاباتی را به خوبی پوشش داد.
آقای حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با ارسال لوح تقدیری خطاب به رئوف مدیرک صدا و سیمای این مرکز نوشت: بحمالله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و کسب رتبه برترین استان در میزان مشارکت عمومی برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این خطه انقلابی و قهرمان‌پرور ثبت نمود.
در ادامه این لوح آمده است: بدون تردید نقش رسانه ملی و صدا و سیمای استان که با برنامه‌ریزی و تولید برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی و پوشش گسترده اخبار انتخابات به تبیین اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی و وظایف نمایندگان مجلس و همچنین انعکاس شایسته حضور پرشور مردم در این رویداد مهم ملی همت گمارد شایسته تقدیر و تشکر است. بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از جناب آقای دکتر علی عسکری رئیس محترم سازمان صدا و سیما و جنابعالی و تمام کارکنان رسانه ملی اعلام می‌نمایم.
آقای علی محمدی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی هم در پیامی خطاب به آیینه‌دار مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی نوشت: رسانه استانی از ماه‌ها قبل نسبت به تبیین اهمیت انتخابات به اطلاع‌رسانی از فرآیند ثبت‌نام تا تایید صلاحیت کاندیدا‌ها نسبت به آگاهی‌رسانی و شفاف سازی موضوعات به مخاطبان و هم استانی‌های عزیز به خوبی ایفای نقش کرد، به نوبه خودم ضمن تبریک خلق حماسه‌ای دیگر و مشارکت مردم استان در پای صندوق‌های رأی، از نقش چشمگیر صدا و سیمای استان در بخش‌های مختلف به عنوان محور اطلاع‌رسانی صمیمانه سپاسگذارم و برای جنابعالی و همکارانتان در تداوم این مسیر آرزوی توفقی روزافزون دارم.
در نامه آقای محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی خطاب به مدیرکل صدا و سیمای این مرکز هم آمده است: از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و همکاران در پوشش گسترده و به هنگام حضور باشکوه مردم شریف استان خراسان جنوبی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صمیمانه سپاسگذارم.
لازم می‌دانم از همه همکاران صدا و سیمای مرکز استان که با جدیت در بازتاب این رویداد بزرگ با رویکرد مشفقانه و منصفانه نقش‌آفرینی کرده و حماسه ملت بصیر را به تصویر کشیدند و همچنین از همراهی همیشگی در مسیر توسعه استان قدردانی نمایم.
آیت‌الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه این شهرستان هم با ارسال لوح تقدیر به حجت‌الاسلام توکلیان مدیرکل صدا و سیمای این مرکز آورده است: بر خود لازم می‌دانم از حزمات جنابعالی و کلیه معاونین، مدیران و تمام عزیزانی که در پوشش مطلوب راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و همچنین حضور چشمگیر مردم بصیر استان در انتخابات تلاش کردند تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تبعیت از فرامین و پیروی از منوبات رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند