چگونه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم و درآمد 5 تا 10 میلیونی به دست آوریم؟


چگونه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم و درآمد 5 تا 10 میلیونی به دست آوریم؟

اگر به دنبال شغلی پردرآمد هستید و می خواهید آینده ای خوبی داشته باشید، باید بگوییم تعمیرات موبایل یکی از بهترین مشاغل آزاد می باشد که تعمیرکاران حرفه ای آن از درآمد بالایی برخوردار می باشد.

همه چیز درباره شغل تعمیرات موبایل: امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید افراد، بازار مشاغل آزاد اوضاع خوبی نداشته و درآمد افراد فعال در این بازار رو به کاهش است. اما این موضوع بر بازار تعمیرکاران موبایل تاثیر منفی نداشته و می توان گفت حتی تاثیر مثبتی بر بازار کار تعمیرات موبایل گذاشته است.

زیرا همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پر مصرف ترین وسایل بوده که کاربران بسیاری دارد، تقریبا می توان گفت تمامی افراد از پیر تا جوان از این وسیله استفاده می کنند. بدون شک با افزایش تعداد کاربران تقاضا برای تعمیرات موبایل افزایش خواهد یافت. همچنین با افزایش قیمت موبایل و کاهش قدرت خرید افراد، هنگام بروز مشکل در این وسیله افراد به دنبال تعمیرات آن بوده و آن را به دست تعمیرکار حرفه ای موبایل می سپارند.

همه این موارد نشان می دهد که تعمیرات موبایل از جمله مشاغل موجود در بازار کار است که از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار می باشد.

چگونه در شغل تعمیرات موبایل به سود و درآمد برسیم؟

عوامل گوناگونی بر موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل تاثیر گذار هستند در ادامه به بررسی چند نمونه از این عوامل می پردازیم.

ارائه خدمات پیشرفته و تخصصی تعمیرات موبایل

ارائه خدمات پیشرفته و تخصصی یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل می باشد. با توجه به حساس بودن قطعات موبایل افراد هنگام آسیب دیدن این وسیله به دنبال فردی حرفه ای برای تعمیرات موبایل خود هستند تا هنگام تعمیر به قطعات موبایل آسیب بیشتری وارد نشود.

بنابراین کیفیت ارائه خدمات و ارائه خدمات پیشرفته از جمله موضوعاتی است که هنگام تعمیر این وسیله باید به آن توجه داشته باشید. هنگام تعمیر موبایل دقت بسیاری داشته و از بهترین ابزار برای تعمیر استفاده کنید، این امر منجر به افزایش کیفیت کار شما خواهد شد. از آنجایی که بسیاری از تعمیرکاران موبایل به این نکته توجه ای ندارند بنابراین کیفیت بالای خدمات می تواند مزیت رقابتی شما در این بازار باشد.

به روز بودن و آشنا با تعمیرات جدیدترین مدل های گوشی

تعمیرات گوشی های موبایل با یکدیگر متفاوت بوده و هر گوشی موبایلی که وارد بازار می شود روش تعمیرات متفاوتی دارد که تعمیرکار حرفه ای موبایل باید با آن آشنا باشد. در صورتی که مشتری مدل گوشی جدیدی داشته و شما مهارت لازم برای تعمیر آن را نداشته باشید این امر منجر به از دست دادن مشتری شده و جنبه منفی برای کسب و کار شما دارد.

بنابراین برای موفقیت در این شغل همواره باید به روز بوده و دانش خود را تقویت کنید. بهترین راه برای بالا بردن دانش و تخصص و آشنایی با تعمیرات انواع مدل های گوشی شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد زیرا در این دوره ها به صورت حرفه ای و عملی تعمیر انواع مدل های گوشی آیفون و اندروید آموزش داده می شود. برای کسب این تخصص توصیه می کنیم در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق ثبت نام کنید.

سرعت عمل و خوش قولی

از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار برای موفقیت در شغل تعمیرات موبایل سرعت عمل و خوش قولی می باشد. از آنجایی که موبایل یکی از وسایل کاربردی برای افراد می باشد و افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق آن انجام می دهند بنابراین سرعت عمل و خوش قولی تعمیرکار موبایل برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

مطمئن باشید اگر گوشی موبایل را در موعد مقرر تحویل نداده و بدقولی کنید مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد و در عوض اگر بتوانید به این نیاز مشتریان پاسخ دهید و گوشی معیوب آن ها را در مدت کوتاهی تعمیر کرده و به آن ها تحویل دهید مشتریان بسیاری را به دست خواهید آورد.

چگونه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم و درآمد 5 تا 10 میلیونی به دست آوریم؟

قیمت مناسب و رقابتی

قیمت یکی از مهم ترین موضوعات برای موفقیت در بازار کار این شغل می باشد. مشتریان همواره به دنبال تعمیرکاری هستند که ضمن ارائه خدمات با کیفیت قیمت مناسبی نیز دارد، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و برای جذب بازار همواره قیمتی مناسب و رقابتی به مشتریان ارائه دهید.

با ارائه قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا مشتریان خود را به مشتری وفادار تبدیل خواهید کرد و آن مشتریان نیز خود برای شما تبلیغات انجام داده و بدین ترتیب بدون پرداخت هزینه تبلیغات مشتریان بسیاری را جذب خواهید کرد. بنابراین توصیه می کنیم که قیمت مناسب و رقابتی را برای خدمات خود در نظر گرفته و این موضوع را یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در نظر بگیرید.

تبلیغات مناسب

تبلیغات از مهم ترین عوامل موفقیت در هر شغلی می باشد. شغل تعمیرات موبایل نیز از این امر مستثنی نبوده و برای آن که مشتریان بیشتری در این شغل به دست آورید بدون شک باید تبلیغات داشته باشید. برای معرفی خود به مشتریان می توانید از روش های مختلف تبلیغات مانند پخش تراکت، تبلیغات برچسبی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، ثبت آگهی در دیوار و شیپور و غیره استفاده کنید.

ارائه خدمات خاص و منحصر به فرد

در صورتی که علاوه بر موارد ذکر شده یعنی ارائه خدمات با کیفیت، دانش به روز، قیمت رقابتی و مناسب، تبلیغات مناسب، سرعت عمل و خوش قولی خدمتی منحصر به فرد مانند گارانتی برای خدمات تعویض شده یا تحویل گوشی تعمیر شده به صورت رایگان و غیره به مشتریان ارائه دهید، بدون شک سود و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

در نظر داشته باشید که امکان دارد که این خدمات ویژه در ابتدا کمی هزینه بر باشد اما چشم اندازی بلند مدت خواهید دید که چگونه این خدمات ویژه منجر به افزایش تعداد مشتریان و به دنبال آن افزایش درآمد و سود شما خواهد شد. بنابراین در این راستا می توانید از مشتریان خود درباره خدمات ویژه ای که دوست دارند به آن ها ارائه شود سوال پرسیده و با یک جمع بندی بهترین خدمات ویژه را به آن ها ارائه دهید.

علاوه بر تعمیرات موبایل مشاغلی دیگری مانند تعمیرات بردهای الکترونیک و پی ال سی نیز امروزه از بازار کار خوب و درآمدزایی برخوردار هستند، در ادامه به طور خلاصه به معرفی این مشاغل می پردازیم.

چگونه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم و درآمد 5 تا 10 میلیونی به دست آوریم؟

معرفی شغل تعمیرات بردهای الکترونیک

تعمیرات بردهای الکترونیک از جمله دیگر مشاغل آزاد پردرآمد است که همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. امروزه بردهای الکترونیک در تمامی لوازم برقی خانگی و غیر خانگی مانند کولر، یخچال، ماشین لباسشویی و غیره به کار برده می شود. با توجه به افزایش استفاده از بردهای الکترونیک در وسایل گوناگون همچنین تخصصی و حرفه ای بودن کار تعمیرات بردهای الکترونیک، متخصصان این حرفه از بازار کار خوبی برخوردار می باشند.

البته باید گفت شرط لازم برای ورود به بازار کار و رسیدن به درآمد عالی از تعمیرات بردهای الکترونیک پرداخت هزینه وگذراندن دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک در آموزشگاهی معتبر است. البته در مدت کوتاهی و با تعمیرات برد چند وسیله برقی تمامی هزینه ها جبران خواهد شد. دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین دوره ها در این زمینه می باشد که توصیه می کنیم در این دوره ثبت نام کنید.

چگونه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم و درآمد 5 تا 10 میلیونی به دست آوریم؟

معرفی شغل پی ال سی

از دیگر مشاغل بسیار پردرآمد و تخصصی در بازار کار شغل طراحی، ساخت و تعمیرات تابلوهای پی ال سی است که متخصصان این حرفه از بازار کار بسیار پردرآمدی برخوردار می باشند.

پی ال سی به عنوان مرکز کنترل کننده فرایندها بوده و در بسیاری از مشاغل به خصوص کارخانه ها و بخش صنعتی نقش اساسی و کاربردی دارد و در صورت خراب شدن آن مشکلات بسیاری در خط تولید کارخانه به وجودآمده و خسارات بسیاری را وارد می کند. با توجه به نقش اساسی پی ال سی در بخش صنعتی مدیران کارخانه ها اهمیت ویژه ای به متخصصان پی ال سی داده و آن ها از حقوق و مزایای بالایی برخوردار می باشند.

برای ورود به بازار کار پی ال سی و تبدیل شدن به یک plcman حرفه ای کافیست در دوره های آموزشی پی ال سی شرکت کنید و به صورت حرفه ای با پی ال سی و طریقه طراحی و عیب یابی آن آشنا شوید.

خوشبختانه در حال حاضر آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش پی ال سی را برگزار می نمایند، دقت داشته باشید که این دوره آموزشی را در آموزشگاهی معتبر و به صورت کاملا عملی سپری کنید. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های فوق می باشد که به صورت کاملا عملی و تخصصی زیر نظر اساتید با تجربه این دوره آموزشی را برگزار می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به آدرس مراجعه کرده یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آموزشگاه برخوردار شوید.

‌ ‌

**این محتوا تبلیغاتی است**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند