مهار کرونا مستلزم دقت‌ عمل و مدیریت واحد است


مهار کرونا مستلزم دقت‌ عمل و مدیریت واحد است

فرماندار یزد با بیان این‌که رفع کمبوده‌های حوزه بهداشت و درمان اولویت‌ جدی استان برای مقابله با شیوع کرونا است،‌گفت: ما به هیچ عنوان به دنبال بیخیال شدن جامعه در بحث شیوع کرونا نیسیتیم ولی از طرفی هم نمی‌خواهیم با یک سری اقدامات پیشگیرانه اضطراب و استرس بین مردم ایجاد کنیم.

«سیدمحمد رستگاری» پیش از ظهر امروز ششم اسفند در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان یزد،‌ با اشاره به نابسامانی‌های اخیر که به واسطه برخی بلایای طبیعی در نقاط مختلف کشور رخ داده است،‌ اظهار کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی مسائل کشور باید با دقت عمل،‌ جدیت و نظارت مستمر مسائل مختلف کشور را مدیریت و ساماندهی کنند.

وی مدیریت واحد را از جمله ضرورت‌های اجرایی برای مسائل بحرانی استان و کشور دانست و افزود:‌ ما به هیچ عنوان به دنبال بیخیال شدن جامعه در بحث شیوع کرونا نیسیتیم ولی از طرفی هم نمی‌خواهیم با یک سری اقدامات پیشگیرانه اضطراب و استرس بین مردم ایجاد کنیم.

فرماندار یزد در ادامه با بیان این‌که هماهنگی کامل و لازم بین مدیریت استان، وزارت کشور و وزارت بهداشت برقرار است، گفت: رفع کمبوده‌های حوزه بهداشت و درمان یکی ازاولویت‌های اجرایی و در دستور کار مدیریت استان در خصوص مقابله با شیوع کرونا است.

رستگاری ضمن قدردانی از شورای اسلامی شهر یزد به واسطه اعلام آمادگی برای کمک به مدیریت استان،‌تصریح کرد: کنترل شیوع کرونا به عزمی ملی و ورود تمام دستگاه‌های مرتبط و غیرمرتبط نیاز دارد.

این مسئول در پایان با بیان این‌که ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا لازم الجراست، خاطرنشان کرد: اگر تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را در این خصوص را به طور کامل انجام دهند بحران کرونا برطرف می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس