2 هزار داوطلب مدیریت محله تهران ارزیابی شدند


2 هزار داوطلب مدیریت محله تهران ارزیابی شدند

تهران- ایرنا- شرکت خدمات اداری شهر 2 هزار نفر از داوطلبان مدیریت محلات تهران را با ابزارهای شایستگی مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت خدمات اداری شهر، ارزیابی این داوطلبان توسط ۷۰ ارزیاب مجرب، در بازه زمانی یک ماهه و با استفاده از ابزارهای ارزیابی مصاحبه، ارائه مطلب و آزمون شخصیت، شایستگی های تفکر تحلیلی و حل مساله، مسئولیت پذیری، مهارتهای ارتباطی و هدفگرایی و هدایت عملکرد، انجام شده است.

پس از اتمام فرایند ارزیابی، برای هر داوطلب، گزارش بازخورد ارزیابی، صادر و برای معرفی افراد با بیشترین امتیاز شایستگی، در اختیار ستاد مرکزی مدیریت محله حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

بنا به این گزارش، سید مصطفی قاضی زاده هاشمی مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر، با بیان این که شهر تهران ۳۵۰ محله دارد که انتخاب مدیران محله با شایستگی های بالای مدیریتی، نقش مهمی در اداره مطلوب و بهره ورانه در مدیریت شهر ایفا خواهد کرد، افزود: در این صورت، مدیران محلات می توانند در همه امور، چه در شرایط عادی و چه در مدیریت بحرانهایی چون سیل، زلزله، آتش سوزی و حتی مهار و کنترل بیماریهای اپیدمیک و مسری همچون کرونا، یاری گر مدیریت شهری باشند و با اطلاعات و شناخت دقیقی که از بافت، شرایط اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی محلات دارند؛ شبکه گسترده ای را تشکیل داده و با ارائه اطلاعات دقیق، و با هزینه پایین و سرعت بالا، می توانند تصمیم گیران را در حل مشکلات جامعه یاری کنند.

داشتن حداقل ۲۲ و حداکثر ۶۳ سال سن، مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر، سکونت در منطقه‌ای که محله مورد نظر در آن واقع است، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای آقایان، نداشتن محکومیت کیفری مستلزم سلب حقوق اجتماعی از شرایط اولیه احراز سمت مدیر محله است.

سمت مدیر محله، یک سمت تمام وقت بوده و مدیران محله به استخدام شهرداری تهران در نخواهند آمد و از طریق قرارداد بهره‌برداری از سرای محله با این نهاد همکاری خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !