اکران یک هزار طرح با پیام‌های بهداشتی در تهران


اکران یک هزار طرح با پیام‌های بهداشتی در تهران

تهران - ایرنا- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بیش از یکهزار طرح در سازه های شهر تهران با پیام های بهداشتی و خود مراقبتی برای افزایش آگاهی مردم اکران شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ «برزین ضرغامی» با بیان این مطلب افزود: از روزی که در کشور بیماری کرونا مشاهده شد، با هماهنگی اداره کل سلامت شهر تهران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی طراحی شد.

وی گفت: این طرح ها به صورت گسترده در شهر تهران و به منظور افزایش آگاهی شهروندان و ضرورت خودمراقبتی در مقابل این ویرویس به اکران درآمد.

ضرغامی با بیان اینکه این اکران در بیش از ۱۰۰۰ سازه تجاری، فرهنگی و مناطق صورت گرفته است، ادامه داد: با الزام پوشش حداکثری و ۱۰۰ درصدی، تمام سازه های مناطق، تجاری و فرهنگی این سازمان برای اکران پیام های بهداشتی و خود مراقبتی کروناویروس اختصاص داده شد.

وی افزود: در کنار این اکران ها، تیزرهایی آماده و در تلویزیون های شهری به اکران درآمده است و سازمان زیباسازی به عنوان متولی اطلاع رسانی در شهر تهران از تمام ظرفیت های خود را برای آگاهی بخشی بهره خواهد برد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: امیدوارم شهروندان با بهره گیری از این اطلاعات و پیام های بهداشتی و خودمراقبتی از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: هیچ زمانبندی‌ برای پایان اکران معین نشده و تا زمانیکه نیاز باشد این پیام ها در شهر تهران به نمایش درخواهد آمد.

شماره مبتلایان به ویروس کرونا در سطح کشور ۶۴ نفر اعلام شده است که ۱۳ نفر آنها تهرانی هستند.

بر اساس آخرین آمار ویروس کرونا تاکنون ۱۲ نفر را در کشور به کام مرگ کشانده است که از این تعداد ۳ نفر شهروندان تهرانی بوده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر