مجلس آینده باید به دولت تحرک دهد


مجلس آینده باید به دولت تحرک دهد

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان گفت: انتظار می‌رود در مجلس یازدهم منویات مقام معظم رهبری بهتر دنبال شود و وضعیت اقتصادی مردم بهتر و مشکل بیکاری تا حد زیادی مرتفع شود.

رسول حامدیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص افزود: اکثریت مجلس یازدهم را اصولگرایان تشکیل می‌دهند، به همین دلیل انتظار می‌رود منویات مقام معظم رهبری بهتر دنبال شود و وضعیت اقتصادی مردم بهتر و مشکل بیکاری تا حد زیادی مرتفع شود. مجلس عمدتاً قانون‌گذار و ریل‌گذار است به همین دلیل باید به دولت کمک زیادی کند. امیدواریم مجلس آینده در این فاصله‌ای که از عمر این دولت باقی مانده است به آن تحرک دهد و بتواند به دولت بعدی که قاعدتاً متفاوت و دولتی جوان و حزب الهی مورد نظر رهبری است کمک کند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان، گفت: اگر مجلس آینده با کمک دولت تحرک قابل قبولی را برای حل مشکلات مردم ایجاد کند اعتماد عمومی مردم به مسئولان بیشتر خواهد شد. مردم هم‌اکنون مشکلاتی را در بحث معیشتی خود می‌بینند و این مشکل قابل برگشت است.

حامدیان تصریح کرد: مردم بارها ثابت کرده‌اند که اصل انقلاب را قبول دارند و در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی این موضوع را ثابت کردند. بنابراین اعتماد عمومی مردم قابل برگشت است و جلب این اعتماد به عملکرد تمام مسئولان بر می‌گردد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟