بهبود و ترخیص بیمار مشکوک به کرونا در ایرانشهر


بهبود و ترخیص بیمار مشکوک به کرونا در ایرانشهر

زاهدان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: تعدادی بیمار با مشکل تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان خاتم الانبیا این شهرستان بستری بودند که پس از مراقبتهای ویژه و بهبودی و دریافت نتیجه منفی آزمایشات از بیمارستان مرخص شدند.

ابراهیم جنگی‌زهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نتیجه نمونه های ارسالی بیماران مشکوک به کرونا که در ایرانشهر تحت مراقبت بودند منفی اعلام شده است و تاکنون هیچ مورد قطعی ابتلا به کرونا در شهرستانهای زیرپوشش این دانشگاه وجود مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: چند بیمار دچار بیماری ریوی به عنوان افراد مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان بستری هستند که در حال بهبودی اند و بزودی مرخص می شوند.

وی با بیان اینکه کرونا ویروس بر روی سطوح می‌تواند تا مدتی زنده بماند، گفت: رعایت بهداشت فردی و نکات آموزشی مهم ترین راه پیشگیری از این بیماری است.

وی افزود: شهروندان اخبار را صرفا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نکرده و مطمئن باشند که با رعایت توصیه های بهداشتی و بهداشت فردی به این بیماری مبتلا نمی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی نور