فروش 400 میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب زاهدان


فروش 400 میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب زاهدان

زاهدان- ایرنا- معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه کتاب زاهدان از زمان افتتاح در روز سوم اسفند تاکنون حدود 400 میلیون تومان بن فروش داشته است.

مرتضی سلطانی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته به دلیل جابجایی جایگاه جدید نمایشگاه که به بیرون شهر منتقل شده با استقبال کمتری مواجه شده است.

وی گفت: همچنین تدابیری اندیشیده شده بود تا دانشجویان با اتوبوس‌های از قبل پیش‌بینی شده به راحتی بتوانند در محل نمایشگاه حضور یابند اما با وجود احتمال شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شد اکثر دانشجویان شهرستانی به شهرهای خود بازگشتند که این امر دلیل دیگر استقبال کم از نمایشگاه کتاب امسال است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فروش بن در نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال گذشته خیلی تفاوت نداشته‌ است، افزود: از روز افتتاح نمایشگاه تاکنون میزان بن فروخته شده با سال گذشته تفاوت زیادی نداشته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۱۲ غرفه در اختیار ناشران، ۱۶۸ غرفه به صورت مستقل، ۹۹ غرفه متعلق به نمایندگی‌های ناشران و ۱۱ غرفه در اختیار ناشران استانی قرار دارد.

سلطانی‌نژاد گفت: هفت کتاب فروشی و ۱۰ ناشر دیجیتال نیز در نمایشگاه کتاب غرفه دارند.

بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از روز شنبه سوم اسفند به مدت یک هفته از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق