بارش برف و باران در مشهد


بارش برف و باران در مشهد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر امروز تا روز پنجشنبه در مشهد و اکثر نقاط استان، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود، از امروز بعدازظهر تا روز پنجشنبه استقرار و گسترش سامانه بارشی در استان داشته باشیم.

وی افزود: این سامانه ابتدا به صورت باران، رگ‌بار و رعد و برق خواهد بود. از روز چهارشنبه بعدازظهر باتوجه به کاهش قابل ملاحظه دما انتظار داریم از اواخر چهارشنبه در بیشتر نواحی بارش‌ها به صورت برف باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه «این سامانه تا اواخر وقت پنجشنبه در استان ادامه خواهد داشت»، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود، در این بازه زمانی بارش‌ها به صورت برف باشد. این سامانه از اواخر وقت پنجشنبه از استان خارج خواهد شد.

اثمری با اشاره به اینکه « از اواخر وقت امروز بارش‌ باران را برای شهر مشهد پیش‌بینی می‌‎کنیم»، بیان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود، از اوایل وقت فردا تا پنجشنبه، بارش‌ها به صورت برف در مشهد خواهد بود.

وی با بیان اینکه «از چهارشنبه بعدازظهر و به ویژه پنجشنبه شاهد کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود»، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده که حداکثر دمای مشهد امروز 22 درجه خواهد بود. همچنین حداکثر دما برای چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب 15 و 5 درجه سیلسیوس خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تأکید کرد: حداقل دمای امشب برای شهر مشهد 10 درجه پیش‌بینی شده و فرداشب به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.

اثمری با بیان اینکه «در طی استقرار این سامانه بارشی در استان، وزش باد شدید در بیشتر نقاط استان را خواهیم داشت»، گفت: پیش‌بینی می‌شود، در نواحی کوهستانی استان بارش برف به صورت کولاک خواهد بود. با شروع سامانه بارشی، تشکیل مه و کاهش دید را در بیشتر نقاط استان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود، در برخی نقاط شاهد آب‌گرفتی و روان آب به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق