پرداختی نساجی‌ها قبل از عید به 60 درصد می‌رسد


پرداختی نساجی‌ها قبل از عید به 60 درصد می‌رسد

بانک ورزش - عضو هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: میزان پرداختی‌ها از ۱۰ تا ۳۰ درصد دیگر افزایش پیدا می‌کند. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت...

بانک ورزش - عضو هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: میزان پرداختی‌ها از ۱۰ تا ۳۰ درصد دیگر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت باشگاه نساجی مازندران، حمیدرضا بایندریان در حاشیه مراسم معارفه محمود فکری سرمربی جدید نساجی ضمن تشکر از زحمات محمدرضا مهاجری سرمربی پیشین این تیم اظهار کرد: در نخستین روز ماه رجب قرار داریم و از خدای متعال عاقبت‌بخیری را برای تیم‌مان مسئلت می‌کنیم، به آقای فکری هم خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم روزهای خوبی را با هم سپری کنیم.

وی افزود: شرایط نامنظمی به لحاظ مالی داشتیم اما پس از اینکه حدادیان مالکیت باشگاه را به‌عهده گرفتند، با تمام توان معوقات قبلی را مدیریت کردیم.

عضو هیات مدیره باشگاه نساجی ادامه داد: از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند، سال اقتصادی خوبی نبود و انشاالله سال آینده شرایط بهتری را مهیا می‌کنیم.

بایندریان در ادامه از قول حدادیان مالک باشگاه نساجی گفت: خبرهای خوبی داریم و انشاالله قبل از عید نوروز، میزان پرداختی‌ها را به ۶۰ درصد می‌رسانیم و بعد از عید ۲۰ دیگر نیز اضافه می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار