با اتکا به توان کشور؛ نیازمان برای مقابله با کرونا را برطرف می‌کنیم


با اتکا به توان کشور؛ نیازمان برای مقابله با کرونا را برطرف می‌کنیم

ربیعی تصریح کرد: با توجه به توان و تکنولوژی که در کشور ما وجود دارد ما قادر هستیم نه‌ تنها نیاز کشور، بلکه نیاز سایر کشور‌ها را هم برطرف کنیم.

با اتکا به توان کشور؛ نیازمان برای مقابله با کرونا را برطرف می‌کنیمبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست مقابله با کرونا که در ساختمان وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: کرونا مسئله‌ای جهانی است که اغلب کشور‌های جهان را درگیر خود کرده است. این بیماری را بیماری بی‌تفاوت می‌نامند چرا که همه را به یک میزان تحت تأثیر قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین بیماری‌های است که به سرعت در جهان گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: واردات ماسک آزاد شد

او با اشاره به جهش‌های پیش آمده برای این ویروس در آب و هوا‌های مختلف گفت: ما باید کنار هم قرار بگیریم چرا که این بیماری بر عوامل مختلفی تأثیر گذاشته و کنترل آن هم نیاز به عزم ملی دارد.

ربیعی با اشاره به فعالیت‌های سودجویان تصریح کرد: ما باید امروز به جامعه و مردم نگاه کنیم؛ با توجه به توان و تکنولوژی که در کشور ما وجود دارد ما قادر هستیم نه‌ تنها نیاز کشور، بلکه نیاز سایر کشور‌ها را هم برطرف کنیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: بی‌شک آیندگان پزشکان امروز را مورد تقدیر قرار خواهند داد و فعالیت امروز ما را قضاوت خواهند کرد پس باید به طور جدی در آن فعالیت کنیم؛ همه ما در کنار هم باید این عرصه بزرگ را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان