کمک میلیون‌ها دلاری امارات و عربستان برای پیروی ترامپ در انتخابات


کمک میلیون‌ها دلاری امارات و عربستان برای پیروی ترامپ در انتخابات

شفقنا- سرمایه‌دار لبنانى-آمریکایى «اندی خواجه» افشا کرد؛ عربستان و امارات براى تبلیغات انتخاباتى ترامپ در سال ٢٠١6 به طور غیر قانونى صدها میلیون دلار هزینه کرده‌اند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ اندى خواجه در مصاحبه با نشریه آمریکایى «اسپکتاتور» اعلام کرد به «جرج نادر» تاجر لبنانى-آمریکایى و مشاور سابق ولیعهد امارات فناورى را فروخته که با استفاده...

کمک میلیون‌ها دلاری امارات و عربستان برای پیروی ترامپ در انتخابات

شفقنا- سرمایه‌دار لبنانى-آمریکایى «اندی خواجه» افشا کرد؛ عربستان و امارات براى تبلیغات انتخاباتى ترامپ در سال ٢٠١۶ به طور غیر قانونى صدها میلیون دلار هزینه کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ اندى خواجه در مصاحبه با نشریه آمریکایى «اسپکتاتور» اعلام کرد به «جرج نادر» تاجر لبنانى-آمریکایى و مشاور سابق ولیعهد امارات فناورى را فروخته که با استفاده از آن هزینه‌هاى سنگینى که امارات وعربستان در آمریکا در جهت پیروی ترامپ کرده‌اند را ناچیز و صرفاً براى کمک به شهروندان آمریکایى نشان دهد.

او در ادامه افزود: «ابوظبى و ریاض براى فرار از اعلام هزینه‌هاى میلیون دلارى خود به کمیته انتخابات فدرال، به جعل هویت و کارت هاى جعلى بیمه و یا هدایا اقدام کردند.»

اندى خواجه گفت:«سعودى‌ها و اماراتى‌ها مى‌توانستند در کوتاه‌ترین زمان با استفاده از نرم افزارهاى پرداخت به هزاران نفر کارت هدیه‌ پرداخت کنند.»

او در ادامه از دغدغه «جرج نادر» براى رأى آوردن ترامپ از طریق کمک‌هاى عربستان، امارات و روسیه سخن گفت.

اندی الخواجه (احمد الخواجه) گفت: وقتى از جرج نادر علت این تقلا براى کمک به ترامپ را پرسیدم گفت: در دیدارى که با مسئولان انتخاباتى ترامپ داشته‌ام، توافقی صورت گرفت که در صورتى که ترامپ برنده انتخابات شود از توافق هسته‌اى خارج شده و فشارها بر ایران را شدیدتر کند و جلوى فروش نفت ایران را بگیرد.».

در حالى «اندی الخواجه» این افشاگرى را انجام داد که اواخر سال گذشته به همراه جرج نادر و شش نفر دیگر به انجام کمک‌هاى غیرقانونى به کارزار انتخاباتى ترامپ در سال ٢٠١۶، متهم شده بودند.

این خبر را در عربی۲۱ ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید