خانه لینوکس - آموزشگاه خاص با مخاطب خاص


خانه لینوکس - آموزشگاه خاص با مخاطب خاص

خانه لینوکس ایران قدیمی‌ترین مرکز آموزشی لینوکس در ایران است که به آموزش فوق تخصصی در حوزه های مدیریت لینوکس و شبکه، توسعه نرم افزار، DevOps، IOT و Data Science می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز آموزشی فناوران آنیسا، به جرأت می‌توان گفت که دوره‌های جامع، انتقال دانش بروز و فوق تخصصی، مدرسین حرفه‌ای و با تجربه، فضای آموزشی استاندارد و لابراتوارهای حرفه‌ای و همچنین تجربه‌های بین‌المللی این مرکز با همکاری با موسسات تراز اول دنیا مانند موسسه LPI، این مرکز را به بهترین آموزشگاه لینوکس و متن باز ایران و یکی از بهترین‌های آموزش لینوکس و متن باز در خاورمیانه تبدیل کرده است.

خانه لینوکس در ۱۵ سال گذشته به عنوان سرچشمه دانش لینوکس ایران بیش از ۱۵ هزار دانشجوی علاقمند به این حوزه را آموزش داده و افتخار همکاری با بیش از ۵۰۰ سازمان دولتی و خصوصی را داشته است. باعث افتخار این مجموعه آموزشی است که دانشجویان این مرکز در بهترین رتبه‌های شغلی داخلی و خارجی در شرکت‌ها و سازمان‌های چون Dell ،MTN ،Amazon و حتی NASA مشغول به کار شده‌اند.

"خانه لینوکس" با ارائه قویترین و جامع ترین "Road_Map" یا مسیر آموزشی لینوکس و متن باز توانسته بهترین و موثرترین نتیجه را برای دانشجویان خاص خود فراهم کند و آنها را از طوفان ذهنی انتخاب مسیر نجات دهد. این مجموعه با تربیت نیروی متخصص و متبحر، توانسته نقش بسزایی را در صنعت زیرساخت، شبکه و نرم افزاری کشور ایفا کند. قابل ذکر است که این نقشه راه در انتخاب دوره‌های متناسب با اهداف سازمان‌ها نیز کمک شایانی می‌کند.

خانه لینوکس - آموزشگاه خاص با مخاطب خاص

از آنچه که "خانه لینوکس ایران" را در زمینه ارایه آموزش‌های تخصصی، منحصربه فرد و بارز می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· تنها مرکز فوق تخصصی لینوکس و متن باز در ایران

· مشاوره تخصصی رایگان

· تضمین کیفیت دوره های آموزشی

· همکاری با برترین اساتید

· ارایه دوره‌های جامع مطابق با بازار کار داخلی و خارجی

· برگزاری کارگاه‌های آموزشی تکمیلی

· امکان شرکت و کسب مدرک بین‌المللی لینوکس

· استفاده از لابراتوارهای تخصصی و مجهز برای برگزاری کلاس‌ها

· منظم‌ترین تقویم آموزشی برگزاری دوره‌ها

· دوره‌های سفارشی مطابق با نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها

· ارایه نقشه راه دوره‌های آموزشی جهت هدفمندی زمان و صرفه‌جویی در هزینه

· ارایه دوره‌های ویژه مدیران

ذکر این نکته ضروری است که مجموعه فناوران آنیسا "خانه لینوکس ایران" در کنار آموزش‌های حرفه‌ای در امر مشاوره، پیاده‌سازی و پشتیبانی مراکز داده متن باز، رایانش ابری، اینترنت اشیا، دواپس و .... همواره ایفای نقش کرده است و از هدر رفت سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان‌ها و شرکت‌ها جلوگیری بعمل آورده است.

خانه لینوکس - آموزشگاه خاص با مخاطب خاص

سرفصل کامل تمام دوره‌ها در وب سایت شرکت فناوران آنیسا به آدرس http://anisa.co.ir قابل مشاهده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده