وزیر صحت عامه از ثبت هفت رویداد مشکوک دیگر در هرات خبر داد


وزیر صحت عامه از ثبت هفت رویداد مشکوک دیگر در هرات خبر داد

فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامۀ کشور از ثبت هفت رویداد مشکوک دیگر به کرونا ویروس به شمول دو زن در ولایت هرات، خبر داده است. اقای فیروز می گوید که معاینات این هفت تن از هرات به کابل انتقال یافته است و تا 12 ساعت دیگر، نتیجۀ آنها روشن خواهد شد. روز گذشته نیز وزیر صحت عامه اعلام کرد که پس از آزمایش طبی سه مورد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس...

وزیر صحت عامه از ثبت هفت رویداد مشکوک دیگر در هرات خبر داد

فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامۀ کشور از ثبت هفت رویداد مشکوک دیگر به کرونا ویروس به شمول دو زن در ولایت هرات، خبر داده است.

اقای فیروز می گوید که معاینات این هفت تن از هرات به کابل انتقال یافته است و تا ۱۲ ساعت دیگر، نتیجۀ آنها روشن خواهد شد.

روز گذشته نیز وزیر صحت عامه اعلام کرد که پس از آزمایش طبی سه مورد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس که روز یکشنبه در هرات به ثبت رسیده بودند، یک مورد آن، مثبت است.

وی همچنان تاکید کرد که این رویداد به وقت شناسی شده و فرد مبتلا به مرکز صحی مشخص و معیاری نگهداری می‌شود و هیچ تماس با جامعه ندارد.

اقای فیروز گفت که برای جلوگیری از شیوع این ویروس در ولایت هرات وضعیت اضطراری را اعلام کرده است.

وزیر صحت عامه همچنان برای اطیمنان به مردم گفت که ۸۰ درصد افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند علایم این ویروس را ندارند و سالم می‌مانند و توان کشنده‌گی این ویروس دو الی سه درصد می باشد.

در همین حال فیروزالدین فیروز، به ریاست صحت عامه هرات دستور داده است که تا از همه امکانات برای مقابله با این ویروس استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا