وجه اشتراک نمایندگان استان را باید برجسته کرد


وجه اشتراک نمایندگان استان را باید برجسته کرد

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم گفت: با برجسته کردن نکات مشترک 7 منتخب استان در مجلس یازدهم و پرهیز از بیان نقاط افتراق باید به فکر توسعه استان بود.

علی نیکزاد 6 اسفند در دیدار با اعضای جبهه ایستادگی استان اردبیل با قدردانی از حضور و مشارکت آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس آینده از باب حل مشکلات معیشتی مردم و نجات اقتصاد این کشور رسالتی سنگین بر عهده دارد و شایسته است با مدنظر قرار دادن دو اصل اخلاق و وحدت سعی کنیم تا در کنار 6 منتخب دیگر استان در مسیر حل مشکلات و موانع مردم و خدمت صادقانه به آنها گام برداریم.

وی گفت: از روز شنبه به رغم اینکه ماموریت قانونی ما از 7 خرداد شروع می‌شود، مسئولیت سنگینی را بر دوش‌هایمان احساس می‌کنیم و در این دو سه ماه پیش رو سعی خواهیم کرد با تشکیل جلسات و نشست‌های مختلف با حضور کارشناسان و متخصصان در حوزه‌های مختلف نیازهای استان را از جهات مختلف اعم از توسعه صنعتی، اقتصادی، عمرانی و ... احصا کرده و نسبت به پیگیری آن اقدام کنیم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم از اصحاب رسانه و صاحبان تریبون استان خواست؛ به جای برجسته‌سازی وجه افتراق نمایندگان نقاط مشترک آنها را برجسته کنند تا با وحدت و همگرایی بیشتر کارها به پیش برود.

نیکزاد تصریح کرد: برای استان اردبیل به فراخور شرایطی که در آن قرار داریم تصمیم بر این است تا 40 یا 50 طرح مهم زیربنایی را در استان در چهار سال آینده پیگیری کنیم تا در پایان دوره یازدهم و ارائه گزارش به مردم به صراحت اعلام کنیم که کدام کارها به نتیجه نرسیده و کدام کارها ثمر داده است.

وی اظهار کرد: نمونه این پروژه‌های عظیم پایاب سد خدافرین است که تولید 3.5 میلیون تنی محصولات این استان را به 5 میلیون تن افزایش خواهد داد و 37 هزار و 600 هکتار از اراضی دیم مغان را به آبی تبدیل می‌کند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم بهره‌گیری از ظرفیت 380 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان را در کنار اجرای طرح‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذاران ضروری اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل نیز بیان کرد: از مجلس آینده که مجلسی اصولگرا و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود کارآمدی و اقدام تخصصی انتظار می‌رود تا با حضور چهره‌های ملی منشا خیر و برکت برای توسعه استان اردبیل باشد.

حبیب کوهی افزود: نمایندگان مجلس یازدهم باید مجمعی را تشکیل دهند تا با ارتباط تنگاتنگ با مردم و محور قرار دادن خواسته به حق مردم پیگیر امور اساسی در میسر توسعه استان باشیم که در این بین لابی‌گری‌هاو ارتباط موثر نقش‌آفرین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 6 منتخب این استان در مجلس آینده از لیست اصولگرایان هستند ما نیز به عنوان مطالبه‌گران اصلی خواسته به حق مردم را از این منتخبان در مجلس آینده پیگیری می‌کنیم و با تشکیل جلسات ماهانه سعی می‌کنیم اقدامات نمایندگان را رصد و مطالبه عموم مردم را از آنها پیگیری کنیم.

انهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا