کشف 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در گنبد و اخبار کوتاه شرق گلستان


کشف 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در گنبد و اخبار کوتاه شرق گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - کشف 30 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در گنبدکاووس، کشف قرص غیرمجاز در کلاله، برگزاری کارگروه‌های سلامت و امنیت غذایی در کلاله، مینودشت و گالیکش و مشاهده نشدن هیچ موردی از ابتلا به کرونا در این شهرستان‌ها از مهمترین اخبار شرق گلستان است.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی آق‌آباد شهرستان گنبدکاووس حین گشت‌زنی در مسیرهای فرعی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار روح‌الامین قاسمی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند که بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش آن بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل سوخت قاچاق به مراجع ذیصلاح، اظهارداشت: در این عملیات دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

**

کشف قرص غیرمجاز در کلاله

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی کلاله گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام کارهای تخصصی موفق به شناسایی فردی شدند که اقدام به نگهداری و فروش انواع قرص غیرمجاز می‌کرد.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از محل زندگی این فرد، هزار و ۳۳۲ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف شد.

**

فرماندار کلاله در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی نشده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، علی اصغر بیانی در این نشست افزود: با اطلاع رسانی صحیح در خصوص ویروس کرونا، اجازه نمی‌دهیم امنیت روانی جامعه به خطر بیافتد.
وی اظهار داشت: آموزش‌های لازم برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در شهرستان توسط دستگاه‌های متولی با جدیت انجام می‌شود.
وی گفت: تمهیدات لازم‌ برای پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام شده و بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبد نیز به منظور پذیرش موارد مشکوک در شرق استان در نظر گرفته شده است.
فرماندار کلاله ضمن تاکید به تعطیلی نشست‌های غیرضروری و همایش‌ها، افزود: رعایت بهداشت فردی، شست و شوی صحیح دست‌ها، خودداری از دست دادن و حضور نیافتن در اماکن جمعی از نکات مهم پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

**

فرماندار گالیکش در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با محوریت آمادگی برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا برگزار شد، گفت: تاکنون هیچ موردی از وجود بیماری کرونا در سطح این شهرستان مشاهده نشده و اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا به طور دقیق در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی‌اصغر میرزایی در این نشست اظهارداشت: در پی شیوع ویروس کرونا یا هر اتفاق مشابهی، یک حالت اضطراری و عمومی پیش می‌آید و به طور قطع شایعاتی را نیز به دنبال دارد که باید در این موقعیت مورد توجه همه به افراد متخصص و مسوولان باشد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی همگانی در این خصوص گفت: دستگاه‌های متولی باید با درنظر گرفتن تمهیدات لازم، امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع این ویروس را در سطح شهرستان در اختیار مردم قرار دهند.

رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی گالیکش گفت: با توجه به توصیه‌های مراکز بهداشتی و درمانی و به منظور کاهش سطح ابتلا و پیشگیری از این بیماری، شایسته است همه شهروندان و مسوولان از برگزاری همایش‌ها، تجمعات و نشست‌ها تا اطلاع ثانوی خودداری کنند و نهایت همکاری را با متولیان امر داشته باشند.

**

فرماندار مینودشت در نشست مشترک کمیته بحران و کارگروه سلامت شهرستان گفت: در این شهرستان هیچ موردی از بیماری کرونا گزارش نشده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مینودشت، سید رضا طباطبایی در این نشست بر افزایش آگاهی و اطلاع رسانی مردم و ارائه آموزش‌های لازم به آنان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: باید با ارائه آموزش و رعایت بهداشت فردی و گوش دادن به توصیه‌های پزشکی و راهکارهای مراکز بهداشتی و درمانی با این بیماری مقابله کنیم.

وی اظهارداشت: در این شهرستان هیچ موردی از کرونا گزارش نشده و دستورات لازم به شبکه بهداشت و درمان مینودشت برای جلوگیری و شیوع این ویروس ابلاغ شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس